Anmeldt 12. mars 2017 via mobile enheter

Veldig fint og rent hotell. Fine bassengområder hvor det finnes mange å velge mellom. Stranden er fin men det er mange salgsboder der nede. Maten var ikke bedre enn mitt på tre. Vi har vært på andre hoteller i Playa del Carmen som var bedre.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, Malin F
Pilar O, Community Manager på Grand Riviera Princess All Suites Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. mars 2017

Kjære Malin F:

Gracoias for at du tok deg tid til å dele dine kommentarer med Trip Advisor samfunnet, vil deres comentariois tas hensyn til å forbedre i de områdene du nevner.

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 20. juli 2013 via mobile enheter

Vi hadde 10 overnattinger her. Et digert resort med alt du forventer av et all-inclusive hotell. Flere store basseng, 6 forskjellige restauranter, en flott strand og en diger frokost-, lunsj- og middagsbuffé. Fantastisk service, god mat overalt (bortsett fra fondue restauranten) og et utrolig velholdt resort.

To ørsmå minus: 20$ (ca. 240 pesos) for 24t wifi, som kun fungerer i lobbyen, og alt for harde senger på rommet.

Kort oppsummert: nesten helt konge!

Dato for oppholdet: juli 2013
Takk, Mariushesby
Anmeldt 9. oktober 2012

Alt med dette hotellet er nydelig, på en måte som får deg til å sette opp øynene og bare gape. Hotellet er kjempedigert, og med mangen fantastiske mennesker som jobber der.
Du kan velge mellom 8 store basseng og ligge med, alle med hver sin poolbar. Det er også et flust med både restauranter og barer overalt. Hver kveld er det enten liveshow eller liveband som spiller såogsi alt av coverlåter du måtte ønske. Servicen er super, skulle det bli tomt i glasset så er servitøren rett rundt hjørnet med noe nytt til deg. Det mest fantastiske med dette hotellet er alle de som jobber der. ALDRI var det noen som var gretten eller sur! Uansett hvor du gikk fikk du et smil og et godmorgen/godettermiddag/godkveld. Dersom du leter etter et utmerket hotell med alle fasiliteter, og ikke minst service, er dette plassen! Skal definitivt tilbake igjen, det er ingen tvil! <3

Romtips: Bestill det billigste rommet, og oppgrader når dere kommer fram!
Dato for oppholdet: september 2012
Takk, Anette Alexandr... K
Anmeldt 9. august 2012

Hotellet har en fantastisk generøs all inclusive, det er rent og pent. Mange restauranter og barer. Stranden er fantastisk, servicen, rommene, menneskene. Jeg bare anbefaler hotellet på det sterkeste.

Dato for oppholdet: juli 2012
1  Takk, Andreas F
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 25. juli 2011

Dette feriestedet var fantastisk! Alt inkludert har dårlig rykte for å ha dårlig mat, dette er ikke tilfelle her i det hele tatt! En flott tid, vakkert vann, vær og fantastisk kundeservice. Ta en titt på bildene våre fra turen for å se rommene og slikt!

Takk, SearchForBeauty
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.com. Vis original