Tulum og Cenotes-tur

fra
USD 29,00
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Tulum mayaruiner på
Tulum og Cenotes-tur
1 948 anmeldelser
Anmeldt 9. mars 2018 via mobile enheter

Fantastisk å se hvordan dette ble bygget for hånd, og nøyaktigheten de greide å gjøre dette.
Guide er strengt tatt ikke nødvendig.

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, johnharaldn
Anmeldt 23. juli 2016

Skulle ønske det var mulig å komme tettere på ruinene som man kan flere andre steder. Det blir litt tråkking i kø. Skulle ønsk vi hadde tatt med guide og lærte mer om området også

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, Sune W
Anmeldt 11. april 2016

Området og historien bak er interessant. Området var mindre enn forventet.
Det var mange som hadde guide. Vi hadde med en guide bok over området som dekket vårt behov.
Vi leide bil og parkere ved stranden på sørsiden av parken. Her var det gratis å parkere lang veien og det var bare et par hundre meter å gå til parken. Parken var fin og ren, men var litt overdrevent i reklamene. Vi var fornøyd etter en time og dro til stranden som lå på sørsiden, denne var i vårt syn penere enn stranden inne i parken.

Dato for opplevelse: april 2016
1  Takk, 127arilds
Anmeldt 18. januar 2016

Fin Maya Ruin som ligger i Tulum, lett og komme dit samt at det ligger ved sjøen, stranda der er fin.

Dato for opplevelse: januar 2016
Takk, kays896
Anmeldt 8. mai 2015

Interesant Mayakultur,utrolig nydelig beliggenhet.Fordel med guide.Ta med badetøy,og vann.Bruk gode sko/joggesko.

Dato for opplevelse: april 2015
Takk, kjelll975