Bladet/Molladalen 29.07.22

Guide Øystein var fantastisk flink, rolig og kunnskapsrik. Turen opp til Bladet var en stor... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Bengt S
En fantastisk dag til fjells

En fantastisk topptur med guiden Sol! Vi lærte mye både før og underveis på turen. Følte meg trygg... les mer

Anmeldt 10. januar 2022
I5216RAmariao

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Leide 20 kajakker i Geiranger-fjorden gjennom Fjord Nature. Kjempeopplevelse i strålende sol, og effektive og hyggelige folk!

Takk, AnneU141
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi leide havkajakk i 4 timer fra Hellesylt. Vakker tur og helt super service og gode lokaltips. Anbefaler virkelig Fjord Nature.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, 311mias
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Dyktig og hyggelig guide som tok godt vare på oss og brukte all tiden vi trengte for komme oss trygt opp og ned. Til hva vi fikk burde dette koste mye mer. Absolutt verdt det hvis du vil ha en morsom utfordring

Takk, Happiness800787
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Veldig bra kurs m dyktig instruktør. Opplevelsen ble veldig god, til tross for at vi prøvde kajakk for første gang. Spektakulære omgivelser som gir en god kontakt m naturen.

Takk, Kajakk21
Anmeldt 22. juli 2021

Hadde en særs positiv opplevelse med kajakk-instruktør og kursing på fjorden i Hellesylt, 18.07.21. Møtte en svært pedagogisk og varm kursleder. Ble loset trygt gjennom de grunnleggende reglene for føring av kajakk, og lokalgeografisk historie. Alt dette i upåklagelige omgivelser. Anbefales på det varmeste. Flere burde dra hit. En liten perle.

Takk, emilm239