Bladet/Molladalen 29.07.22

Guide Øystein var fantastisk flink, rolig og kunnskapsrik. Turen opp til Bladet var en stor... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Bengt S
En fantastisk dag til fjells

En fantastisk topptur med guiden Sol! Vi lærte mye både før og underveis på turen. Følte meg trygg... les mer

Anmeldt 10. januar 2022
I5216RAmariao

Anmeldt 6. august 2021

Veldig bra kajakker! Veldig hyggelige folk som jobber der! Leide 8 kajakker i Geiranger og vi hadde det fantastisk

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, kentb868
Anmeldt 2. august 2021

Utrolig bra grunnkurs i elvepadling i spektakulære omgivelser i Hellesylt. Trivelig og profesjonelt opplegg, hyggelig og dyktig instruktør, og mye læring og moro!

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, Jørgen M
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Leide 20 kajakker i Geiranger-fjorden gjennom Fjord Nature. Kjempeopplevelse i strålende sol, og effektive og hyggelige folk!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, AnneU141
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi leide havkajakk i 4 timer fra Hellesylt. Vakker tur og helt super service og gode lokaltips. Anbefaler virkelig Fjord Nature.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, 311mias
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Dyktig og hyggelig guide som tok godt vare på oss og brukte all tiden vi trengte for komme oss trygt opp og ned. Til hva vi fikk burde dette koste mye mer. Absolutt verdt det hvis du vil ha en morsom utfordring

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Happiness800787