Bladet/Molladalen 29.07.22

Guide Øystein var fantastisk flink, rolig og kunnskapsrik. Turen opp til Bladet var en stor... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Bengt S
En fantastisk dag til fjells

En fantastisk topptur med guiden Sol! Vi lærte mye både før og underveis på turen. Følte meg trygg... les mer

Anmeldt 10. januar 2022
I5216RAmariao

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Enkel booking med god informasjon. Dyktig instruktør med god lokalkunnskap om fjellene rundt og fjellgårder. Stabile havkajakker som passer de fleste.

Takk, Go796197
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Vi leide 8 kajakker som var helt supre. Hyggelig folk som har gode kunnskaper om fjorden.

Vi leide de hele dagen og hadde det helt fantastisk.

Anbefaler på det sterkeste.

Takk, juliekjerstadb
Anmeldt 6. august 2021

Veldig bra kajakker! Veldig hyggelige folk som jobber der! Leide 8 kajakker i Geiranger og vi hadde det fantastisk

Takk, kentb868
Anmeldt 2. august 2021

Utrolig bra grunnkurs i elvepadling i spektakulære omgivelser i Hellesylt. Trivelig og profesjonelt opplegg, hyggelig og dyktig instruktør, og mye læring og moro!

Takk, Jørgen M
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Leide 20 kajakker i Geiranger-fjorden gjennom Fjord Nature. Kjempeopplevelse i strålende sol, og effektive og hyggelige folk!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, AnneU141