Travelocity
Orbitz.com
Expedia.comUSD 56
eDreams
Anmeldt 26. desember 2019 via mobile enheter

Akkurat hatt ett veldig hyggelig opphold på Motell Sørlandet 3 netter i julen 2019. Stor og romslig leilighet med flere soverom. Stille og rolig, lite trafikk i området, selv om det ligger inntill veien. Svært hyggelig og hjelpsom betjening! Kort vei til Sørlandsenteret og Dyreparken. Totalt sett fornøyd, men noe trakk ned: trenger noe vedlikehold/oppussing. Renholdet kunne vært noe bedre. Mangler dusjforheng, blir vått utover gulvet på badet.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, JorgenKing
Anmeldt 10. desember 2019 via mobile enheter

Vi var her på palmesus helga og hele byen er overbooket

Vi havnet her pga veldig fin pris. Når vi kom til hotellet så fikk vi beskjed om at vi hadde blitt flyttet på til et annet hotell.
Eieren (?) tilbydde seg å kjøre i forveien slik at vi skulle følge etter.

Vi kom til det nye, vi fikk velge rom selv.
Vi valgte et rom med 3 senger, liten terasse og bad.

Det var ikke inkludert sengeklær men det fikk vi med uten kostnad likevel.

Det er langt i fra buss stopp og butikken.
Vi var avhengig av taxi til å komme oss avsted. Helt greit motell, grei pris.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, 129nataliel
Anmeldt 12. juli 2019 via mobile enheter

Et lite sjarmerende motell som er verdt et besøk. Små, men greie rom, terrasser i første etasje og altaner oppe. Et gammelt ærverdig sted som har fått sin renessanse. Svært hyggelig eier som stod til tjeneste nesten døgnet rundt. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 668ceciliem
Anmeldt 10. juni 2019 via mobile enheter

Dette er ett motell vi booket for forretningsreise, da vi skulle jobbe nært Kristiansand.
Fin beliggenhet i natur omgivelser.
Motellet tilbyr stor gratis parkering.
Butikkene ligger rundt 8 min unna.
Personal var en utrolig hyggelig mann.
De tilbyr flere typer rom, suite, rom med dobbelseng, rom med 2 enklesenger, rom med køyeseng. Vi endte da opp med rom med køyeseng, noe som var egentlig ganske greit.

Jeg selv hadde med ørepropper, men min søster hadde ikke det, derfor ble oppholdet hennes litt annerledes enn fra mitt.

Ting som vi anbefaler at du tar med :

- Ørepropper
- Strømgren/Skjøteledning
- Sengetøy

Dette er ett motell som er veldig lytt, så mye tramping om natten, selvom det står beskjed på rommene at det burde vises hensyn etter Kl 23.
Men dette var ikke ett problem for min del da jeg hadde ørepropper.

Det var en stikkontakt med 2 utløp på i hele rommet, altså midt under sengen.
Men heller ikke noe problem for oss da vi hadde med ledning.

Motellet tilbyr å leie sengetøy for 100 pr person. En ganske grei pris om man skal være litt flere dager.
Men anbefaler å ta med selv da dette er billigere.

Det er ett vindu i rommet, som brukes til lufting, er ikke helt sikker på at hvis det hadde blitt en brann på rommet, at vi hadde kommet oss ut av vinduet, grunnet senga sperret for at vinduet hadde kommet helt opp.

Ellers ett ganske greit motell :)
For en billig penge.

Dato for oppholdet: juni 2019