Flott anlegg og trivelige ansatte

Kjempegøy og utfordrende for store og små. Moderne og innbydende anlegg der en får nærkontakt med... les mer

Anmeldt 23. juli 2021
Eirik Andreasse... B
Utdrikningslag hos Høyt og lavt

Vi dro hit i forbindelse med utdrikningslag, og fikk god informasjon og hjelp både i forkant og... les mer

Anmeldt 13. juni 2021
marthines2021

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Var i parken med 2 barn på 10 og 13. Fin park med hjelpsomme ansatte og kafé / varmestue. Litt regn i luften tidlig på dagen la ingen demper på stemningen.
Kle dere etter været og anbefaler å bruke en hel dag her for å få med alt.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, rogerbQ7883MR
Anmeldt 7. juli 2019 via mobile enheter

Var her i dag med barn på 9 og 12 år. Positive, hjelpsomme ansatte, ren og fin park. En trygg opplevelse:)

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, rogerbQ7883MR
Anmeldt 21. mai 2018

Fin aktivitet dette her, 11-åringen min har vært her 4-5 ganger men vil likevel tilbake, stadig nye utfordringer å takle. Nå gjenstår bare den ene røde løypen og svart løype (men den svarte ser m e g e t vanskelig ut, vi så noen som satte seg fast her, så styr unna om du ikke er både sterk og klatrevant). Skjønner at det er forholdsvis dyrt her (dagskort = 340), det er tross alt mange (veldig flinke!) ansatte på jobb for å passe på gjestene, og det er naturligvis investert en god del i løypene, men kunne gjerne vært en ordning med klippekort, familiebillett eller lignende (dog: det finnes årskort til 1295). Var der på en nydelig sommerdag, (men med litt for mye medvind var den lengste zip-linjen dessverre stengt pga risiko for for stor fart). Ville derimot vært litt mer skeptisk hvis det regner (har ikke prøvd det), da det er en del stokker som nok kan bli våte og glatte (selv om man kanskje kan komme unna de). Alt i alt en super opplevelse og vi kommer garantert tilbake! Har ikke prøvd maten i kantinen, kun kaffi, is og brus og det var vanlige kioskpriser på dette. Virker som det er aksept for å ta med egen termos og matpakke hvis du er (halvt) Sunnmøring som meg. Lett å finne frem, avkjøring skiltet fra E39 og gode parkeringsmuligheter for privatbil, usikker på bussforbindelse (ta mot Vallaheiene eller Os?)

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Ulf_Sandnes
VidarNy, Manager på Høyt & Lavt Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juni 2018

Heisann Ulf, og takk for fyldig og god review.
Her kjem svar på det du skriv du er litt usikker på.
Regnvær: Ein treng ikkje vere skeptisk sjølv om det regnar i parken. Klatring er ein aktivitet med kontrollerte rørsler, og dermed klarer ein godt å tilpasse rørslene til vekslande forhold. Vi har løyper i alle vanskegrader, så er ein likevel litt skeptisk, går ein litt ned på vanskegraden og tar ei anna løype.
Kafé: Maten på klatrekaféen er god, og verdt å prøve. Og ein kan ete medbrakt nistepakke innandørs.
Buss: Det går direktebuss frå Bergen busstasjon som stoppar 100m frå Høyt & Lavt. Bussen er nr. 600, går frå perrong L, og ein går av på stoppet "Kirkebirkeland".

Håpar vi ser deg igjen på ein mindre vindfull dag, slik at du får prøve ut våre lengste zip-lines. Dei er verdt eit besøk i seg sjølv.

Anmeldt 6. september 2017 via mobile enheter

Veldig kjekke aktiviteter. Veldig morsomt å ta med medarbeidere på og bli kjent på ein heilt anna måte.
Det var både lette og vanskelige baner, så til ein kvar smak!

Dato for opplevelse: oktober 2016
Takk, Z5531SKlindal
VidarNy, Daglig leder på Høyt & Lavt Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2017

Hei Linda.
Flott at du fann teambuildingsaktivitetane våre kjekke og meiningsfulle. Vi håpar å sjå deg igjen snart!

Anmeldt 31. august 2017

Stor glede for hele familien.
Utrolig kjekt å se sine små barn utfordre seg selv og mestre hindrene i parken.
Anbefaler alle å ta turen.
Vi gleder oss til neste gang.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, 467kristiand

Heisann Kristian.
Takk for god tilbakemelding, og kjekt at de ønskjer å ta turen tilbake.