“God mat, god drikke og god stemning!”
Anmeldelse av Staup - STENGT

Staup
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og drikke, og hyggelig betjening. Trivelig lokaler med godt utvalg i øl. Anbefales på det varmeste!

Takk, 958spencerj

Anmeldt 15. desember 2018

Fiskesuppen var så god at jeg ville tilbake og smake flere retter på Staup. Neste gang ble det en deilig fiskerett. Den var litt liten så jeg var heldig å få smake veganburgeren som var en større rett enn den jeg hadde valgt. Vi var enige om at burgeren også var veldig god. I går ble det en velsmakende vegetar Wellington med god salat til. Gleder meg allerede til neste besøk..

Takk, AnneRitaG1
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Restauranten ligger sentral i Nesttun, ved siden av Bybanen trasé. Mange forskjellige øl og retter, også de har meny. Ganske bra mat, men jeg vil gjerne komme tilbake pga øl!! Anbefales!

Takk, Andrea I
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Her var det en super burger, smakfull og perfekt stekt! En behagelig rolig atmosfære i et behagelig lokale. Dette stedet er perfekt for å møtes til et godt måltid og noen glass med godt øl! Om man ikke er så sulten har de en god snacks-meny, men skal man spise har de en kort og velvalgt meny med gode retter! Det beste av alt er at prisen er på et ganske fornuftig nivå også.
Om du skal møte venner eller på en "hverdags-date" er Staup en sikker vinner!

Takk, 334runars
Anmeldt 6. juni 2019

Dato for besøk: juni 2019

Reisende som så på Staup, så også på

Bergen, Hordaland