“Fortsatt potensiale å hente ut”
Anmeldelse av Staup - STENGT

Staup
Anmeldt 9. august 2020

Et absolutt godt tilskudd i lokalmiljøet på Nesttun.

Det var en del folk når vi var der, - og det kan være at det var årsaken til at vi måtte vente litt for lenge før vi hadde fått drikke på bordet (mens vi ventet på mat).
Vi bestilte 4 retters meny og fikk en bonus-rett. Positivt! Andehjerter (den i familien som spiser sånt var veldig fornøyd), blåskjell (nydelig kraft!), nydelig hjortefilet (litt for mye salt i sausen som ble for dominerende i forhold til ellers gode smaker), dessert med sjokoladegarnarche, is, bær og en bitter karamellsaus (overraskende bra at det ikke var så knallsøtt. Halvert sjokolademengde og en dæsj med noe salt så hadde den fått en femmer :) Og vinanbefalingen (Matsu) var veldig bra. Alt i alt håper vi dette er et sted som er kommet for å bli!

Dato for besøk: august 2020
Takk, heibrger

Anmeldt 14. juli 2020

Vi strevde med å finne meny på nett ,ringte og Staup hendviste til FB. Etter en del leting fant vi en meny. Vi bestillte to forretter og to hovedretter. Fikk tilbakemelding om at vi kunne hente etter 30 minutter. Vi måtte vente i 18 minutter,etter angitt tidspunkt. Mat ble levert,med ønske om en god opplevelse. Vi ble oppringt..at vi ikke fått all maten utlevert. Måtte snu og hente. Da vi kom hjem, var maten kald& hovedretten manglet poteter. Den kalde maten vi fikk ,hadde nok smakt godt om den var varm og levert med tilbehør. Styr unna take away

1  Takk, mallamareno50
Anmeldt 8. mars 2020 via mobile enheter

Fana har etterhvert fått flere gode spisesteder, Staup er det beste av disse.

Her er det kokkekunst og råvarer av ypperste klasse.
Utvalget i baren er kvalitet, framfor kvantitet og personalet er både hyggelig og kunnskapsrike.

Anbefales

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, morten681
Anmeldt 20. desember 2019 via mobile enheter

Vi hadde juleavslutning med jobben. Noen prøvde bacalao andre pinnekjøtt. Jeg hadde pinnekjøtt. Maten kom veldig sent selv om det ikke var mange gjester. Pinnekjøttet var servert lunkent. Virket litt som oppvarmet posemat. Alt var egentlig lite smakfullt.Men greit nok når maten ikke sto i sentrum. Vi ble jo mette.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, tompeder
Anmeldt 15. desember 2019

Vi har bestilt mat til julebord to ganger nå siste ukene fra Staup. Første gangen bestilte vi svineribbe og pinnekjøtt, pluss riskrem. Svært god svineribbe og tilbehør, mens pinnekjøtt kunne vært noe lenger i gryten. Fikk i tillegg brød og diverse ekstra tilbehør som vi ikke forventet. Ga tilbakemelding om pinnekjøttet, og dette ble godt mottatt. 2. Gang bestilte vi kun pinnekjøtt og denne gangen var både tilbehør og pinnekjøtt perfekt! Veldig bra kvalitet på mat og service, og høy verdi for pengene. Vi velger Staup neste gang vi skal ha mat levert!

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, Alf F

Reisende som så på Staup, så også på

Bergen, Hordaland