“Hyggelig atmosfære og god mat”
Anmeldelse av Staup - STENGT

Staup
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Vender stadig tilbake til Staup, både for pils i godt lag og for god mat. I dag var det en etterlengtet middag for foreldre med barnefri.
Hjorten var nydelig tilberedt og var skikkelig mør, med en smakfull saus. Kombinert med en grov potetstappe var dette virkelig godt. Min bedre halvdel spiste en deilig pulled kyllingburger som var skikkelig saftig og god, med en deilig salat og sprø hjemmelaget chips til.
Til dessert var det en nydelig hjemmelaget karamellis med en hjemmelaget karamellsaus som i kombinasjon var helt fantastisk!
Har vært her før, og kommer garantert igjen!

Dato for besøk: august 2020
Takk, 334runars

Anmeldt 9. august 2020

Et absolutt godt tilskudd i lokalmiljøet på Nesttun.

Det var en del folk når vi var der, - og det kan være at det var årsaken til at vi måtte vente litt for lenge før vi hadde fått drikke på bordet (mens vi ventet på mat).
Vi bestilte 4 retters meny og fikk en bonus-rett. Positivt! Andehjerter (den i familien som spiser sånt var veldig fornøyd), blåskjell (nydelig kraft!), nydelig hjortefilet (litt for mye salt i sausen som ble for dominerende i forhold til ellers gode smaker), dessert med sjokoladegarnarche, is, bær og en bitter karamellsaus (overraskende bra at det ikke var så knallsøtt. Halvert sjokolademengde og en dæsj med noe salt så hadde den fått en femmer :) Og vinanbefalingen (Matsu) var veldig bra. Alt i alt håper vi dette er et sted som er kommet for å bli!

Dato for besøk: august 2020
Takk, heibrger
Anmeldt 14. juli 2020

Vi strevde med å finne meny på nett ,ringte og Staup hendviste til FB. Etter en del leting fant vi en meny. Vi bestillte to forretter og to hovedretter. Fikk tilbakemelding om at vi kunne hente etter 30 minutter. Vi måtte vente i 18 minutter,etter angitt tidspunkt. Mat ble levert,med ønske om en god opplevelse. Vi ble oppringt..at vi ikke fått all maten utlevert. Måtte snu og hente. Da vi kom hjem, var maten kald& hovedretten manglet poteter. Den kalde maten vi fikk ,hadde nok smakt godt om den var varm og levert med tilbehør. Styr unna take away

1  Takk, mallamareno50
Anmeldt 8. mars 2020 via mobile enheter

Fana har etterhvert fått flere gode spisesteder, Staup er det beste av disse.

Her er det kokkekunst og råvarer av ypperste klasse.
Utvalget i baren er kvalitet, framfor kvantitet og personalet er både hyggelig og kunnskapsrike.

Anbefales

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, morten681
Anmeldt 20. desember 2019 via mobile enheter

Vi hadde juleavslutning med jobben. Noen prøvde bacalao andre pinnekjøtt. Jeg hadde pinnekjøtt. Maten kom veldig sent selv om det ikke var mange gjester. Pinnekjøttet var servert lunkent. Virket litt som oppvarmet posemat. Alt var egentlig lite smakfullt.Men greit nok når maten ikke sto i sentrum. Vi ble jo mette.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, tompeder

Reisende som så på Staup, så også på

Bergen, Hordaland