Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 19.08.22
Anmeldt 10. juli 2021

Supert sted. Enkelt og helt fantastisk. Kaffetrakter, vannkoker, te, kaffe, vinglass, kaffekopper, glass - på rommet. Små ting som utgjør det lille ekstra. Og en helt fantastisk gourmetrestaurant ved siden av. Med kortreist mat og superhyggelig betjening. Morgedal :) Anbefales alle som vil overraskes og ha en hyggelig kveld.

Takk, heidibergbentele
Anmeldt 22. september 2020

Veldig hyggelig husvert som tok i mot oss og viste oss rundt på anlegget. Stort og koselig rom med en liten kjøkkenkrok med kjøleskap. Eget bad. TV-stue og bibliotek i underetasjen. Gode senger. Gratis kaffe av høy kvalitet (mange sorter) fra felles kaffemaskin ved inngangspartiet. Sjokolade og kaker "ad libitum" på samme sted. Gratis parkering. Verten tilbyr gratis billetter til skimuseet som ligger i nærmiljøet. Kort vei til dagligvarebutikk. Gjestehuset er noe preget av alderen, men koselig og ikke minst svært rimelig. Virkelig god valuta for pengene. Anbefales !

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Per Arthur H
Anmeldt 10. juni 2018

Et enkelt konsept. Ikke alle vil nok ha det så enkelt men for oss passer det utmerket. Rent, gode senger, enkelt innredet. Lite tekjøkken på rommet hvor det var mulig å tilberede medbrakt mat. kjøleskap etc. Vi ble mottatt på en meget hyggelig måte av verten. Frokost ble servert på brett på ønsket tidspunkt. Kunne inntas på rommet eller ute i hagen hvor høner trippet ved bordet. Gratis WiFi (god dekning).

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Ole_J2101
Anmeldt 12. februar 2018 via mobile enheter

Jeg hadde ikke planlagt dette, men Haukelifjell var stengt og jeg måtte finne meg husly. Takk og pris for det. Makan til hyggelig, hjelpsom og imøtekommende vert har jeg ikke opplevd på leeeenge.

Alt er enkelt. Seng. Bad. Dusj. Rom. Garderobe osv. Men hjerterom!!!

Fantastisk oppholdsrom nede i underetasjen. Topp bredbånd. TV. Fiber. Netflix.

Jeg ble sittende dagen etter å gjennomføre to Skypemøter. Nå har fjellet roet seg og jeg reiser videre. En svært god opplevelse rikere!!!

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, lagethune
Anmeldt 29. juli 2017 via mobile enheter

Følte nesten vi bodde på hybel, liten gang til å henge fra seg yttertøy, bad, og rom med to gode senger. Kjøkkenbenk, kjøleskap og kokeplater på rommet.
Ved inngangspartiet sto det kaffemaskin, kjeks, frukt og sjokolade, bare å forsyne seg.
Frokost servert på rommet når man måtte ønske, god frokost.
Kjellerstue med tv og masse bøker.
Eneste minus var kanskje at det var litt slitt og gammelt der, gulvteppe var også ganske slitt, hadde sett sine beste dager og var modent for utskiftning. Gardinene kunne vært litt lenger, slik at man ikke fikk lyset rett i ansiktet når man våknet.
Kommer gjerne igjen, hyggelig vertskap.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, Heidi N