Innholdsrikt museum

Interessant museum med kafé og fin butikk. Artige utstillinger og gode beskrivelser på norsk og... les mer

Anmeldt 2. august 2018
Ingvild Ø
Interessant museum

Veldig interessant museum med mye fint å se på og lære om, i tillegg kan man se noen filmer som var... les mer

Anmeldt 16. juli 2018
SupEvan
Norge

Anmeldt 31. mai 2017

Når en kommer kjørende så ser en ikke hvor stort og fint museumet egentlig er.
Gjennomført og interessant museum som tydelig får frem utviklingen av skipsorten i Norge. Herlige filmer i kombinasjon med utstiling. Her skal jeg ta med barna neste gang!

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, hkrosa
Norsk S, museumsmedarbeider på Norsk Skieventyr, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juni 2017

Tusen takk for hyggeleg melding, velkomen tilbake!

Anmeldt 14. oktober 2016 via mobile enheter

Utrolig god mat, som passer alle aldre og alle smaker.hyggelig betjening og utrolig god sørvis.vi er ofte og spiser der

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, Sandra C
Anmeldt 17. juli 2015

Veldig fint bygg. Informativt og lærerikt for både barn og voksne. Veldig fine utstillinger. Quiz for barna som alltid er like populært. Fikk fin premie ved innlevering av svar. Kafe i tilknytning til museet. Veldig god mat,stor porsjoner, til en grei pris.Hyggelig betjening både i kafeen og i museet. Museet er absolutt verdt et besøk.

Dato for opplevelse: juli 2015
Takk, Solveig J
Norsk S, Daglig leder på Norsk Skieventyr, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2015

Hei. Takk for hyggeleg tilbakemelding. Vi prøvar å yte vårt beste så det er alltid artig med slike tilbakemeldingar.
Tarjei

Anmeldt 28. juli 2013

Fantastisk i den grad at det er et fint oppbyg museum. Gir godt innblikk i hvordan skisporten fikk sin utbredelse i Norge. Morsomt også å se og lese utstillingen om polfarerne. Utrolig at Amundsen og mannskapet faktisk utførte den bragden de gjorde. Servicen og innstillingen til personalet var upåklagelig og maten var også bra.
Uansett: dette museet bør alle som skal passere Morgedal få med seg.

Dato for opplevelse: juli 2013
Takk, KjellB91
Anmeldt 22. juni 2013

Dette må bare ses og oppleves. Utstillingen er flott, filmer og info skilt på norsk og engelsk. Museet er nytt, fint og innbydende men en flott blanding av ny og gammel historie. Både voksne og barn finner dette interessant, lærerikt og artig. Butikken en stor og fin og har mye og by på. Dette er et museum som bare må oppleves. Barnevogn og rullestol kan komme seg rundt i hele lokalet og inngangsprisen var vennlig.

Dato for opplevelse: juni 2013
Takk, karenmarieh