Interessant museum

Anmeldt 16. juli 2018
SupEvan
Norge
Flott museum

Var innom her en rask tur, fikk med oss besøk i museumet og middag. Flott museum som er verdt å ta... les mer

Anmeldt 20. juli 2017
eNron09
Moss, Norge

Anmeldt 16. juli 2018

Veldig interessant museum med mye fint å se på og lære om, i tillegg kan man se noen filmer som var ganske kule. Kjøpte noen ting i gavebutikken også, som var overraskende dyre..

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, SupEvan
Anmeldt 20. juli 2017

Var innom her en rask tur, fikk med oss besøk i museumet og middag.
Flott museum som er verdt å ta en titt på.
Rømmegrøt var heller ikke feil, smakte fortreffelig.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, eNron09
Norsk S, Kristin på Norsk Skieventyr, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2017

Tusen takk for gode ord! Det er hyggeleg med slike tilbakemeldingar. Velkomen att!

Anmeldt 31. mai 2017

Når en kommer kjørende så ser en ikke hvor stort og fint museumet egentlig er.
Gjennomført og interessant museum som tydelig får frem utviklingen av skipsorten i Norge. Herlige filmer i kombinasjon med utstiling. Her skal jeg ta med barna neste gang!

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, hkrosa
Norsk S, museumsmedarbeider på Norsk Skieventyr, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juni 2017

Tusen takk for hyggeleg melding, velkomen tilbake!

Anmeldt 14. oktober 2016 via mobile enheter

Utrolig god mat, som passer alle aldre og alle smaker.hyggelig betjening og utrolig god sørvis.vi er ofte og spiser der

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, Sandra C
Anmeldt 17. juli 2015

Veldig fint bygg. Informativt og lærerikt for både barn og voksne. Veldig fine utstillinger. Quiz for barna som alltid er like populært. Fikk fin premie ved innlevering av svar. Kafe i tilknytning til museet. Veldig god mat,stor porsjoner, til en grei pris.Hyggelig betjening både i kafeen og i museet. Museet er absolutt verdt et besøk.

Dato for opplevelse: juli 2015
Takk, Solveig J
Norsk S, Daglig leder på Norsk Skieventyr, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2015

Hei. Takk for hyggeleg tilbakemelding. Vi prøvar å yte vårt beste så det er alltid artig med slike tilbakemeldingar.
Tarjei