TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Stoppet her på vei til juleferie. Koselig hotell med god hjemmelaget mat, fantastisk hjelpsom betjening og til en god pris.
Hotellet har basseng med sauna,
boblebad og treningsrom. Hotellet ligger midt i den norske naturen med turterreng og skiløyper rett ovenfor døren. Her kommer vi nok til å stoppe oftere og kanskje for et lengre opphold.
Anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Vidar G
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig, ordentlig hotell.
God real mat og vennlig betjening. Fasilitetene er rene og pene.
Innbydende og modernisert basseng område med kaldkulp og jaccuzi.

Skimuseet rett ved siden av er verdt et besøk!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, CLHoiby
Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

På vei hjem fra bilferie i Skandinavia bestemte vi oss for å ta ei natt på Morgedal Hotell. Og heldigvis for det! Hotellet var nylig oppusset så det var lyst, rent og hjemmekoselig. Folkene som jobbet der var trivelige og opptatt av å gi oss god sørvis. På forhånd hadde vi gitt beskjed om at sønnen vår hadde cøliaki og at han derfor måtte ha glutenfri mat. Det var ikke noe problem! Middagsbuffet var nydelig. For alle! En fryseboks stod ute i spiserommet og ungene kunne forsyne seg med ispinner. Og selvsagt var det godt utvalg i glutenfrie ispinner også. Frokosten var også god og innholdsrik! Innendørs badebasseng var ikke noe minus, så det ble tatt i bruk både kveld og morgen. Minigolfbanen likeså.
Anbefaler alle en natt eller to på dette fine hotellet!

Takk, mona_446
Anmeldt 25. august 2018

Har overnattet flere ganger her. Veldig godt service i resepsjonen og god frokost. Rommet er nyoppusset og praktisk. Savner hårføner på badet, men ellers veldig fornøyd. Spisesalen og barområdet er også nyoppusset. Lun og koselig stil. Hotellet har også et badebasseng med et bassen og et boblebad.

Takk, Anja G
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Mye bedre kvalitet enn forventet. Hotellet var oppgradert slik at det tilfredstiller dagens forventninger. Kokken leverte virkelig en middag som alle var veldig fornøyd med. Vinen var også meget bra til en god pris.

Takk, johnaaget