TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 3. mai 2019 via mobile enheter

Super overnatting før reisen over fjellet. Rent og praktisk rom, god frokost, svømmebasseng for morgentrim, og super service med sen kvelds til sultne barn. Minigolf hadde de også, rakk dessverre ikke å prøve. Det tar vi neste gang :)

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Ragnhild H
Anmeldt 12. mars 2019 via mobile enheter

Supert opphold! Bodde ved Morgedal hotell i jobbsammenheng. Ble møtt av en kjempepositiv og serviceinnstilt resepsjonist.
Flotte nyoppussede rom, fantastisk service og kjempebra mat. Absolutt valuta for pengene og anbefales på det varmeste. Jeg kommer tilbake!

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, Aslak B
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Stoppet her på vei til juleferie. Koselig hotell med god hjemmelaget mat, fantastisk hjelpsom betjening og til en god pris.
Hotellet har basseng med sauna,
boblebad og treningsrom. Hotellet ligger midt i den norske naturen med turterreng og skiløyper rett ovenfor døren. Her kommer vi nok til å stoppe oftere og kanskje for et lengre opphold.
Anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Vidar G
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig, ordentlig hotell.
God real mat og vennlig betjening. Fasilitetene er rene og pene.
Innbydende og modernisert basseng område med kaldkulp og jaccuzi.

Skimuseet rett ved siden av er verdt et besøk!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, CLHoiby
Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

På vei hjem fra bilferie i Skandinavia bestemte vi oss for å ta ei natt på Morgedal Hotell. Og heldigvis for det! Hotellet var nylig oppusset så det var lyst, rent og hjemmekoselig. Folkene som jobbet der var trivelige og opptatt av å gi oss god sørvis. På forhånd hadde vi gitt beskjed om at sønnen vår hadde cøliaki og at han derfor måtte ha glutenfri mat. Det var ikke noe problem! Middagsbuffet var nydelig. For alle! En fryseboks stod ute i spiserommet og ungene kunne forsyne seg med ispinner. Og selvsagt var det godt utvalg i glutenfrie ispinner også. Frokosten var også god og innholdsrik! Innendørs badebasseng var ikke noe minus, så det ble tatt i bruk både kveld og morgen. Minigolfbanen likeså.
Anbefaler alle en natt eller to på dette fine hotellet!

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, mona_446