TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 9. oktober 2019

Overnatting på vei til Vestlandet . Morgedal blir kaldt skisporten vugge. Koselig sted og skimuseet ligger like ved. Har overnattet der mange ganger. Hotellet er nyoppusset og rommene har ny oppusset bad . Middagen er alltid god.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 813ann
Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

For dyrt i forhold prisen.

Luktet maling i hele etasjen. Helt tett på rommene og vanskelig å sove, mangler hårføner og strykejern. Gamle bad med uappetittelig dusjforheng.

Middagsbufféen og frokosten var middels.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Martin S
Anmeldt 3. mai 2019 via mobile enheter

Super overnatting før reisen over fjellet. Rent og praktisk rom, god frokost, svømmebasseng for morgentrim, og super service med sen kvelds til sultne barn. Minigolf hadde de også, rakk dessverre ikke å prøve. Det tar vi neste gang :)

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Ragnhild H
Anmeldt 12. mars 2019 via mobile enheter

Supert opphold! Bodde ved Morgedal hotell i jobbsammenheng. Ble møtt av en kjempepositiv og serviceinnstilt resepsjonist.
Flotte nyoppussede rom, fantastisk service og kjempebra mat. Absolutt valuta for pengene og anbefales på det varmeste. Jeg kommer tilbake!

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, Aslak B
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Stoppet her på vei til juleferie. Koselig hotell med god hjemmelaget mat, fantastisk hjelpsom betjening og til en god pris.
Hotellet har basseng med sauna,
boblebad og treningsrom. Hotellet ligger midt i den norske naturen med turterreng og skiløyper rett ovenfor døren. Her kommer vi nok til å stoppe oftere og kanskje for et lengre opphold.
Anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Vidar G