Orbitz.com
Travelocity
Priceline
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat. Dåhjort som hovedrett med god forrett og god dessert var bare helt fantastisk. Husets rødvin var god italiensk. Fint rom som var pusset opp. Flott basseng med deilig temperatur og god hotell frokost.
Når været i tillegg var bra og hyggelige ansatte blir dette 5/5

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Ronny H
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Maten var nydelig. Til middag var det tre hovedretter, vi prøvde dådyrfilet og oksekjake og det smakte fortreffelig☺️vi valgte hjemmelaget karamellpudding til dessert, og den smakte hjemmelaget, nam. Å våkne til frokostbordets vidunderlige utvalg var en sann glede. Frokostbordet og frokosten var suverent og sjeldent. Ellers var hotellet helt greit, men de var nok for få på jobb i resepsjonen da vi ankom til et fullt hotell en lørdag ettermiddag. Restauranten er nok prikken over i’en

Romtips: Gratis parkering. Ha litt tålmodighet i fulle sommermåneder da jeg tror de ikke er vant med så mange gjester til innsjekk på en gang
Takk, 2anneliv
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Fin beliggenhet, fine og moderne rom og nydelig mat. Da vi var der var det veldig stille, men for oss var det helt fint. Maten og servicen i restauranten var upåklagelig og frokosten var utmerket. Et tradisjonsrikt og fint hotell.

Takk, Glumma
Anmeldt 17. mai 2021 via mobile enheter

Lekkert og nyoppusset med hyggelige rom salonger og ikke minst herlig svømmebasseng og boblebad samt trimrom. Rommene var flotte med nyoppussede bad og gode senger og vi fikk en nydelig frokost. Personalet var hyggelige og imøtekommende fra vi kom til vi gikk. Herlig sted!

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, 580karib
Anmeldt 12. november 2019 via mobile enheter

Vi hadde en natt her, og kan bare si bra ting om hotellet. Vennlig og imøtekommende betjening svarte på alle spørsmål. Rent og pent rom. God buffé til middag. De tilbød seg å lage egen mat til barna dersom de ikke fant noe på buffén. Anbefales

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, loddengaard