7 personer ser på dette hotellet
FindHotel
Trip.comUSD 551
Anmeldt 14. februar 2020 via mobile enheter

Etter vår 5 reise til Parga, fremstår Parga Beach hotell fortsatt som det beste hotellet i Parga. Svært godt renhold, god aircondition og veldig flotte strandforhold. Gresk aften er flott å få med seg på hotellet, og sjarmen ved å gå til havneområdet via den flotte borgen, eller en to min båttaxitur er også helt nydelig. Vi tok båt ofte til middag og gikk tilbake til hotellet. En liten butikk hvor du kan kjøpe vann og enkle dagligvare finnes også bare 50 meter fra hotellet. Anbefales.

Dato for oppholdet: februar 2020
2  Takk, Nybrott
Anmeldt 15. oktober 2019 via mobile enheter

Absolutt alt er helt top på hotellet!!! Deilig frokost med fantastisk utsikt, fin fin rom, utrolig vakkert hage og stranda (dyre solsenger og sur han som ta betaling, men det er deilig ligge på sand) super service og ansatter (spesielt herlig Lamprini, hva en Engel! ) Til Parga sentrum ca 20 min spektakulært fin tur (opp og ned, men ikke veldig vanskelig, helt ok med barnevogn og) Absolutt perfekte sted til å kose seg og slappe av. Jeg og 3 barna mine vi var kjempe fornøyd og vil komme gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Jedynka
Anmeldt 23. september 2019

Jeg og samboeren min likte oss veldig godt på Parga Beach Resort.
Vi fikk nyoppusset hotellrom, som var veldig fin. Ute plassen våres var i 1 etasje, så vi følte ikke vi fikk noe privatliv da det var rett ved siden av basseng.
På hotellet er det hyggelige ansatte, som hilser på deg.

Frokosten veldig god! Vi bestilte lunsj første dagen ( og siste ) da vi fikk hår i maten.
Likte veldig godt at de hadde en egen hotell app hvor du kunne bestille drikke og mat. Ganske luksus å få "roomservice" ved stranden med kald øl.

Ta taxibåt da det er koselig og de går ganske ofte. Trur ikke Parga helt har skjønt med taxi tjenesten. Har ca. 5 taxi biler og ventetiden er ganske laaang!

Romtips: Stille rom vekk fra veikanten. Mer "privat" uteområdet
Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 623gth
Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

God 3 stjernes hotel. Ligger rett på stranden, men har 3 store problem:
1- Vanntrykket i dusjen svikter ofte sånn at man ikke får dusjet ferdig.
2- Hotellet har 4 basseng, alle kun egnet for barn. Ingen gode voksenbasseng.
3- Man må betale 10E hver dag for solseng på stranden som tilhører hotellet.

I tillegg 3 mindre problem:
1- Svak frokost og middag.
2- Ingen kjøkkenutstyr på rommet i det hele tatt.
3- Ingen vennlige i betjeningen utenom Maria. Maria smiler alle dager, er veldig hyggelig og serviceinnstilt. Hun gjør en meget god jobb.

Alt i alt var det en grei uke, men ingenting å returnere til med mindre de forbedrer de større problemene.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, just_qurious
Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Hotellet er veldig koselig, man bor i en stor hage med bungalower/ småhus. Fikk aldri følelsen av at det var folksomt, selv om det var 360 gjester på hotellet den uken vi var der. 4 bassenger rundt om på området.
Deluxerom var freshe, men foruten dekorering ikke mer enn ett vanlig hotellrom.
Solseng og parasoll på hotellets del av stranda koster 10 E pr dag.......
Maten var middelmådig. Frokosten var ikke noe å skryte av. Vi hadde halvpensjon, og middagen var heller ikke slik at jeg hadde valgt å spise middag på hotellet dersom jeg måtte betale det. På gresk aften smakte mousaka og pastiatio som TORO med ekstra salt.
Betjening var stort sett hyggelig og blide, unntatt en ansatt i resepsjonen som ved 2 anledninger kjeftet og var uhøflig da vi fortalte at vaskehjelpen hadde glemt å legge igjen nye håndklær.
Trimrommet var fint, til gratis benyttelse.
Taxibåt eller taxi til Parga, taxibåt fra Valtosstranden 2,5 E pr pers, taxi 1-4 pers 5 E.
Alt i alt et veldig koselige hotell med fantastiske omgivelser, stort sett trivelige ansatte og middelmådig mat.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, charterlivet