“Utrolig dårlig service”
Anmeldelse av La Strada Restaurant

La Strada Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Kvinesdal
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Ingenting å si på maten, men utrolig dårlig service. Servitøren var ikke noe serviceinnstilt og du følte du var til bry når du spurte om noe.

2  Takk, Henriette92

Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Utrolig dårlig velkomst, følte meg ikke velkommen, måte på til frekkhet... Resultatet av denne situasjonen var at vi snudde og gikk ut døra etter 10 sekunder.
I tillegg var det matrester på hvert eneste bord hvor det ikke satt folk.
Her trengs det en Hellstrøm!

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Edvinbakke
Anmeldt 23. mai 2020

Da vi sjekket kartet etter et sted å spise så fant vi denne hyggelige restauranten. Vi ble skeptiske da det ikke var noen andre gjester der så vi sjekket TripAdvisor. Stedet har bare fått gode vurderinger, og det med god grunn. Kjempegod mat som så ut til å være laget fra bunnen av. Hvorfor denne perlen ligger gjemt i Kvinesdal er jeg mer usikker på.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, Khh86
251erlendh, Byrå/konsulent på La Strada Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juni 2020

Tusen hjertelig takk! Ordentlig stas å høre. Takk for besøket!

Anmeldt 14. september 2019 via mobile enheter

Nydelig mat som alltid. Dere skuffet aldri på middag eller dessert. Vi kommer garantert tilbake for mer italiensk mat.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 656jannett
Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

Maten var helt enkelt godt og fint servert. Lokalen er behagelig innredet.
Servitøren var mye hyggelig, velkommende og service bevist.

Vi anbefaler La Strada på det varmeste

Dato for besøk: august 2019
Takk, 74azitag

Har du vært i La Strada Restaurant? Del dine erfaringer!