“Verd et besøk - knallgod pizza”
Anmeldelse av Fabriken Artisan Bakverk

Fabriken Artisan Bakverk
Vurdert som nr. 1 av 8 Restauranter i Vennesla
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Skikkelig god pizza og gelato/is i hyggelige omgivelser. God service og veldig barnevennlig - vi kommer gjerne igjen neste gang vi er i området

Takk, Wanderer46140910915

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Vi prøvde pizza, burger og nachos og alle var ekstremt gode. Atmosfæren er også kjempebra og flotte lokaler. Var innom flere ganger og fornøyde hver gang!

1  Takk, Rune B
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og superkoselig atmosfære. Flott lokale. Superhyggelig betjening. Her kan man kjøpe kjempegodt bakverk. Men man kan også nyte en god varm lunsj eller middag. Alle rettene vi prøvde var kjempegode - pizza, hamburger og kinoa salat med kylling. Bakverket som vi kjøpte med oss var og veldig godt.
Her kan man og kjøpe nykvernet kaffe, og de har diverse pynteting til salgs.

Takk, Bodil T
Anmeldt 21. februar 2021 via mobile enheter

Bestilte salat og Nachos, veldig mye salat og Nachoschips men måtte lete etter kjøttet. Litt skuffende. 190 kroner for Nachoschips synes jeg er mye.

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, A3794LTkristenl
Anmeldt 30. september 2020 via mobile enheter

Utrolig god italiensk pizza. Har ikke smakt bedre. Anbefales på det sterkeste. Her er det ordentlig håndverk. Det bakes også bakverk av høy kvalitet her.

Dato for besøk: september 2020
Takk, bj_rnh701

Reisende som så på Fabriken Artisan Bakverk, så også på

Vennesla, Vennesla

Har du vært i Fabriken Artisan Bakverk? Del dine erfaringer!