“Venneslas beste restaurant”
Anmeldelse av Sopita

Sopita
Vurdert som nr. 2 av 8 Restauranter i Vennesla
Anmeldt 24. desember 2018 via mobile enheter

Her blir man alltid fornøyd :) God mat med store porsjoner til rimelig pris. Rene lokaler og veldig god service.

Takk, Grethehelene91

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Middag med min yngste datter, som vanlig kjempegodt og vi forlater Sopita stappmette. Det vi bestilte i dag var nr 10 med kylling

Takk, 278egilg
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Alltid god mat å få, hyggelige ansatte. Koselig liten restaurant. Lite vente tid, du kan å bestille mat til take away. Du Kan å booke de til å lage mat til et privat selskap.

Takk, Anne S
Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Selv om vi måtte vente litt på servering, var det vel verd å vente på. Velsmakende mat til fornuftig pris. Vi kommer plutselig tilbake.

Takk, D5AWD
Anmeldt 6. august 2018

De har veldig gode vårruller og kylling spyd. Noen retter er veldig sterke med chili. Jeg liker noen retter, men ikke alle. Hyggelig god service.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, Ronny V

Reisende som så på Sopita, så også på

Har du vært i Sopita? Del dine erfaringer!