Anmeldt 4. juli 2020

Var på tur med 4 familier og spurte om plass i nærheten av hverandre. En av familiene ble plassert på en gammel fastplass som kun besto av sand- med påfølgende irritasjon over uteområde som nesten ikke kunne brukes. Dette ble ikke opplyst om ved ankomst og da vi etter noen dager gikk til resepsjonen for å klage, fikk vi beskjed om at dette måtte gjøres på mail. Svaret vi fikk på mail var overraskende da det ble spurt om hvorfor vi ikke hadde klaget tidligere og at det var mange ledige plasser på området. De kunne tilby oss noen døgn gratis i kompensasjon ved neste besøk-men dette frister dessverre ikke.
Området så litt uferdig ut- ser at flere har reagert på dette tidligere.
Onsakervika Camping har en fin strand og Ok renhold. Det positive stopper dessverre der. Utvalget i butikken var dårlig og de gikk tom for pommes frites i kiosken. Dette burde vært bedre i høysesong da det er langt til nærmeste butikk.
Mygg var det nok av- men dette kan de ikke gjøre noe med.
Kommer nok dessverre ikke tilbake.

Takk, Pianist1
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Fin plass med nydelig strand. Pussig med dotømming rett ved utleieplassene. Lukt når bilene og vognene tømte. Vi satt fem meter unna.. Hyggelig resepsjonist/servitør, som kun snakket engelsk. Rene og moderne sanitæranlegg. Stort + Må nevne at vi kom hjem ganske så oppspist av mygg....

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, 93 217 766
Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Flott strand for småbarnsfamilier.
Hyttene er ok, mangel på myggnetting over vinduer, så myggen har fri tilgang løpet av natta og mangel på kjøligere luft er fraværende .Område generelt er meget fint.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Discover43274143957
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Mindre hyggelig øvre del med utsikt til søppelkonteinere og rot. Del ved stranden fin. Stranden det beste med campingen-oppveier det negative. Ok sanitærbygg,men lukter tidvis kloakk. Det koster 5 kr å vaske opp!( første camping jeg har vert med på dette) mye rot med adgangskort som ikke virket.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, lykkeilivet
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Utrulig flotte strand, flotte og reine sanitærbygg,kjekk leikeplass og grei strand kafé.
Men mindre fornøyd med dei skitne og uhygieniske borda på strandkafén, burde skiftast ut til noken som er enklare å halde reine. Illeluktende kloakk lukt utanfor sanitærbygget.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, BenitaN22