Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

For et fantastisk sted. Nydelig strand og lekeplass, herlig cafe med det meste en trenger. Rent og pent og veldig hyggelig personal. Anbefales på det sterkeste enten om en er et parr eller med barn og familie. Her er det noe som passer for alle.

Takk, Tine K
Anmeldt 26. juni 2021

Må riktig nok poengtere at vi ikke bodde der, men på nabo-campen. Men fra tidligere har vi maaange år der, og en snarvisit etter store endringer i 2015 og så nå. Vi tenkte vi skulle kose oss med litt mat nede ved stranda og litt godt og drikke på TopCamp. Vi bestilte burgere, nuggets, pomfri og løkringer. Til drikke tok vi øl og vin. I forhold til burger’ne vi fikk var prisen rådyr, 139,- for burger med NULL tilbehør og NULL smak. Løkringene var også smakløse. Foruten burgeren var det ingen mulighet til å kjøpe eller få annet dressing-ish enn vanlig dressing og ketchup. Vi spurte og ble fortalt at de hadde rømmedressing, vi skulle få og fikk et lite beger hamburgerdressing. Så det ble en tørr affære. Vinen smakte noget gjær. Nei! Vi var veldig skuffet og hadde ønsket vi hadde valgt mat et annet sted for her er det ikke som det var før…!
Stranda var som vanlig helt topp og anbefaler alle og istedet dra på Odin Camping enn TopCamp Onsakervika. Her føler du deg mye mer velkommen og alternativene til mat er mer og det smaker og ser bedre ut enn på TopCamp.

2  Takk, tinahelenj
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Dyr camping i forhold til hva vi fikk. Oppstillingsplass med utsikt til tømmestasjon og toaletter. Ujevn plass med gammel trestubbe rett utenfor døren. Deler av campingen er nybygd og det er tydelig at all fokus har vært der, for etterslep på vedlikehold av gammelt er fraværende. F.eks minigolfbanen og gammel lekeplass var veldig slitt. Mange besøkende på stranden som ikke er overnattingsgjester på campingplassen og dette var veldig forstyrrende. Stranden er grei nok, men mangel på rydding av denne gjor at det var mye rusk og rask her. Følte virkelig at dette stedet ikke var verdt den høye prisen. Kommer nok ikke tilbake.

Takk, torbj_rnl845
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi var der to netter med vanlig telt på ‘free seating’-området. Det fremstod mer som myr enn plen, altfor dårlig drenert. Når jeg klagde på dette fikk jeg beskjed at de ikke ‘kan styre over vær’, en helt irrelevant kommentar da andre plasser på området var mye tørrere. Ellers generelt lite pent campingområde, så ut som de heller ville ekspandere enn å ta vare på det de har. Ekstra kostnad for dusj og minigolf- betalte 425 kr per natt og føler det var veldig dårlig valuta for pengene.

Takk, ingridmY8952YC
Anmeldt 4. juli 2020

Var på tur med 4 familier og spurte om plass i nærheten av hverandre. En av familiene ble plassert på en gammel fastplass som kun besto av sand- med påfølgende irritasjon over uteområde som nesten ikke kunne brukes. Dette ble ikke opplyst om ved ankomst og da vi etter noen dager gikk til resepsjonen for å klage, fikk vi beskjed om at dette måtte gjøres på mail. Svaret vi fikk på mail var overraskende da det ble spurt om hvorfor vi ikke hadde klaget tidligere og at det var mange ledige plasser på området. De kunne tilby oss noen døgn gratis i kompensasjon ved neste besøk-men dette frister dessverre ikke.
Området så litt uferdig ut- ser at flere har reagert på dette tidligere.
Onsakervika Camping har en fin strand og Ok renhold. Det positive stopper dessverre der. Utvalget i butikken var dårlig og de gikk tom for pommes frites i kiosken. Dette burde vært bedre i høysesong da det er langt til nærmeste butikk.
Mygg var det nok av- men dette kan de ikke gjøre noe med.
Kommer nok dessverre ikke tilbake.

Takk, Pianist1