Rup
22.1 km fra Hov Feriegard Og Camping
22.0 km fra Hov Feriegard Og Camping
Se flere hoteller i Hov
Anmeldt 5. juli 2020

Gården ligger idyllisk til i forhold til utsikt mot sjøen og fjellene. Fine turmuligheter og idyllisk sandstrand. Organiserte rideturer for de som liker det. I forhold til hvor stor kapasitet det er på campingen er sanitæranlegget og gjestekjøkkenet under enhver kritikk. Kun 4 dusjer og med gamle varmtvannsberedere ble det fort tomt for varmt vann. Mangel på varmtvann for å vaske opp var også et problem. Her trengs det en betydelig oppgradering. De reklamerer også for fri Wi-Fi over hele campingen. Vi lå ganske nære hovedhuset, men ingen kontakt med Internett. Forhåpentligvis trekker restauranten opp inntrykket. Vi besøkte ikke den.

Takk, 316maritw
Anmeldt 7. september 2019

Vi ønsket å stå nærme havet, så det ble en plass uten strøm. Stor fin gressplen til telt, campingvogn og bobil. Nydelig utsikt, vi fikk til og med oss midnattsolen.
Plassen ligger bra til for å gå til Hoven og golfbanen.
Vi synes det var relativt dyrt for en plass uten strøm eller tømmemuligheter.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Christina S
Anmeldt 29. juli 2019

Toaletter og kjøkken/spiseplass i det samme fuktige og skitne kjellerrommet. Generelt skittent og med stadig overfylte søppelspann, sølete gulv og skittent i servanter, dusj og wc. Det manglet stadig toalettpapir og tørkepapir, selv etter at vi påpekte det. Stor ulempe at man ikke før tømme toalett-tank.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, jorunn b
Anmeldt 17. juli 2016 via mobile enheter

God beliggenhet ved en kritthvit sandstrand. Alt ligger til rette for en virkelig flott campingplass. Sanitæranlegget befinner seg i kjelleren på en gammel hytte. Nedslitt og lite koselig å lage seg mat der. At det ligger langt unna teltcampen ved havet trekker også ned. Desverre ingen camp å anbefale andre 👎🏻

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Kristine S
Anmeldt 14. juli 2015

Campingen lå fint til ved stranden på Hov, men service fasilitetene var svært dårlig. Ikke særlig bra vasket og heller ingen mulighet for tømming av toalett. Lite service innstilt personell. Kjekk plass med stort potensiale - håper at de blir mer service innstilte og at de snart tar frem vaskekluten for en skikkelig utvask av service huset.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, 613sveinung_