laylaque
46.5 km fra Hov Feriegard Og Camping
Restaurant
22.1 km fra Hov Feriegard Og Camping
Restaurant
The beauty of this place is simply staggering - tunliweb.no
60.9 km fra Hov Feriegard Og Camping
Se flere hoteller i Hov
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Campingen lå nydelig til rett ved stranden. Også lett tilgjengelig for enkel gåtur i fjellet. Mange plasser og fint at alle plassene var på gressplen.
Ingen kiosk eller lekeplass.
Fin restaurant tilknyttet campingen.
For lite doer og dusjer. Ingen mulighet for tømming av sanitær og gråvann.

Takk, kristint267
Anmeldt 20. juli 2020

To voksne og to små barn på campingbesøk. Området er fint med en flott sandstrand og fine turmuligheter, samt nært golfbane. Campingplassen ligger fint til, men støtter de andre anmeldelsene her i kritikken. Særdeles ugunstig at man ikke får tømt campingtoalettet. Ikke mulig å bestille plass, noe som er kjipt da det i tillegg er svært få strømplasser. Servicehuset bør jevnes med jorda og bygges opp på nytt. Det er preget av dårlig vedlikehold og byr på store mengder edderkopper og insekter. To dusjer og fire toalett - må dermed stå i kø for å dusje og da er det heller ikke varmtvann. Står at det skal være wifi her, men finner ikke noe. Har ringt og sendt mail til campingen uten å få svar. Anbefaler området, men ikke campingplassen.

Takk, Runarped
Anmeldt 5. juli 2020

Gården ligger idyllisk til i forhold til utsikt mot sjøen og fjellene. Fine turmuligheter og idyllisk sandstrand. Organiserte rideturer for de som liker det. I forhold til hvor stor kapasitet det er på campingen er sanitæranlegget og gjestekjøkkenet under enhver kritikk. Kun 4 dusjer og med gamle varmtvannsberedere ble det fort tomt for varmt vann. Mangel på varmtvann for å vaske opp var også et problem. Her trengs det en betydelig oppgradering. De reklamerer også for fri Wi-Fi over hele campingen. Vi lå ganske nære hovedhuset, men ingen kontakt med Internett. Forhåpentligvis trekker restauranten opp inntrykket. Vi besøkte ikke den.

Takk, 316maritw
Anmeldt 7. september 2019

Vi ønsket å stå nærme havet, så det ble en plass uten strøm. Stor fin gressplen til telt, campingvogn og bobil. Nydelig utsikt, vi fikk til og med oss midnattsolen.
Plassen ligger bra til for å gå til Hoven og golfbanen.
Vi synes det var relativt dyrt for en plass uten strøm eller tømmemuligheter.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Christina S
Anmeldt 29. juli 2019

Toaletter og kjøkken/spiseplass i det samme fuktige og skitne kjellerrommet. Generelt skittent og med stadig overfylte søppelspann, sølete gulv og skittent i servanter, dusj og wc. Det manglet stadig toalettpapir og tørkepapir, selv etter at vi påpekte det. Stor ulempe at man ikke før tømme toalett-tank.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, jorunn b