Priceline
Agoda.com
TripadvisorUSD 72
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Billig, men så billig er det faktisk ikke!

Aldri sett så skittent sted til utleie! Rommene vaskes ikke mellom gjester og i disse smittetider burde man forvente noe tiltak, men her var det ikke et eneste ett.

Ikke renhold
Ingen antibac
Ingen betjening
Ekstremt skitne fellesområder
Heslig inne på rommet
Heslig lukt både på rom og fellesområde

Et tragikomisk tilfelle var da vi sjekket ut og en mor skulle ta sin 6-7 årige gamle gutt på do før de selv skulle dra. Toalettet var så skittent at gutten nektet å gå på do.
Vi hadde eget bad og lånte gutten vårt toalett. Ikke reint, men privat i det minste.

Betaling gikk via Vipps til privatperson(?!?).

700,- ink sengeklær for ei natt og uten frokost er ikke så billig, betal heller litt mer å bo som menneske.

Takk, kentj614
Anmeldt 12. juli 2020

Rommet er rent og greit nok, men på felles toaletter er det dårlig vasket det mangler såpe og tørkepapir. Veldig lytt, ikke så bra hvis man sover lett.
Billig overnatting, noe plassen bærer preg av.
Litt for enkelt til å være greit. Var her heldigvis kun en natt.

Takk, 183_yvinda
Anmeldt 8. juli 2020

Dette har vel vært et ungdomsherberge en gang. Stedet er ubetjent og nøklene ligger i nøkkelbokser med kode som sendes ut på SMS (Som jeg aldri fikk). Det ordnet seg ved at jeg ringte vertskapet.
Jeg fikk et rom med køyseng, uten håndklær og sengetøy. Jeg har nok ikke sjekket godt nok på forhånd, og hadde ikke med sengetøy. Men jeg hadde sovepose, så jeg betrakter oppholdet som en innendørs campingseanse. Det var rimelig, men likevel: lite valuta for pengene.

2  Takk, Lars Vagle S
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Et enkelt overnattingssted, men rommene er pusset opp og er rene og pene. Gode senger. Eier er en travel type, men lett å få tak i på telefon. Kinarestauranten var dessverre stengt, men det er kort vei ned til sentrum og andre spisesteder. Med kjøleskap på rommet kan du kjøpe inn egen mat. Er mikro og vannkoker på lite felleskjøkken. Husk å ha med sengetøy og håndklær! Et rimelig sted å overnatte, du får vel det du betaler for. Det er ikke et hotell, men et gjestehus som anbefales til den prisbevisste som ønsker et sted å overnatte. Vi kommer gjerne igjen

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Trine1972
Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Billig og fint overnattingssted. Rent og veldig hyggelig vertskap. Synes 500 kr for rom til to, pluss 55 per sengesett er veldig bra. Fine rom, det du trenger, enkel standard. Liten vask, seng, kjøleskap, tv og bord. Dusj og toalett felles. Får litt leirskole følelse over det, fin overnatting for en natt eller to. Gratis kaffe, te og mikrobølgeovn i gangen
Hadde overnattet der igjen på reis forbi

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, astridmarieh2017