TripadvisorUSD 96
Booking.comUSD 96
FindHotelUSD 96
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Perfekt plassering på ‘toppen av Norge’.
Bra rom, gode senger, god mat og kjempeservice!
Raus frokost i disse Corona-tider.
Supert med lading av elbilen.
Fine muligheter for fotturer i omegnen.
Vi kommer igjen!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, KnutF934
Anmeldt 4. november 2019 via mobile enheter

Dagens middagTakk
Droppa innom på veg nordover på veg til Trondheim. Søndag ettermiddag. Ikkje mange gjester denne kalde haustdagen. Betjeningen var effektiv og hyggeleg. Fin atmosfere. Og dagens middag var heilt alright med rikelig porsjon. Positiv overraska.

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, OnAir821121
Anmeldt 20. oktober 2019 via mobile enheter

For en mat, for en natur og for et vertsskap. Her er det historie i veggene, knirking i trappa og suveren mat. Vi fikk i tillegg en flott tur i moskusens rike - og ble ikke skuffet. Majestetisk dyr! Kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, giertf
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Kom seint fram til dette flotte stedet.
Me vart losjert inn i hytta tvers over plassen for hovedbygget.
Nye flotte rom og praktisk innreda.
God frokost og service på høgaste nivå.
Kjempe kjekk betjening. Kjem gjerne igjen.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, 261runes
Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

Valgte og kjøre opp til Dovregubbens Hall, istedenfor å ligge på Dombås. Og det var det verd. Ligger i fint fjell-landskap, med mulighet for moskus safari! og fine sykkel og vandre-turer. Koselige hytterom som ligger på ett koselig tun. Med en ørret elv/bekk rennende rett ved. Meget hyggelig vertskap. Og dere må ta med dere frokosten. Nydelig hjemmelaget og veldig koselig og delikat tilberedt, du får veldig lyst på mye frokost, og prisen, jo det er det verdt, og de er en fin start på en eventuell ny kjøretur. Takk for ett fint og koselig opphold Dovregubben!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Roger I