Booking.comUSD 134
eDreamsUSD 134
Agoda.comUSD 135
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vi bodde i nedrestugu. Det var en leilighet med alt vi trengte. Standarden var bedre en forventet og badet så ganske nyoppusset ut. Kjøkken med alle muligheter, foruten mat og matbutikk Hyggelig betjening i flotte omgivelser. Fine turmuligheter rett ut av hotellet.

Takk, kristianaak
Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Dårlig utvalg i disken, og særdeles utrivelig personal. Her stopper jeg ikke igjen. Hadde mange gode minner fra tidligere år, men med ny driver, er det dessverre bare navnet «Dovregubbens hall» som er igjen.

Takk, lines110
Anmeldt 11. juni 2021 via mobile enheter

Hyggelig, spesiell atmosfære.
Rent, ryddig og fullt av historie og vakkert kunsthåndverk.
Veldig god mat som er laget fra grunnen, fine rom, gode senger og hyggelig vertskap.
Tilbyr guidet moskussafari for de som er interesserte
Anbefales sterkt!!

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Marte Fretheim R
Anmeldt 1. mai 2021 via mobile enheter

Kan absolutt anbefale Dovregubbens hall for overnatting på vegen til Trondheim. Rommet ser ut til å vera nyoppussa, god seng og fint bad og ein god frukost. Men det beste var det hyggelege og imøtekommende vertskapet. Me kjem tilbake for å utforske moskussafari.

Dato for oppholdet: mai 2021
2  Takk, 432audb
Anmeldt 8. september 2020

Har vært innom Dovregubbens hall mange ganger, men dette var første gang vi har overnattet. Stor leilighet i typisk hyttestil, som passer bra inn der oppe. Eget bad, kjøkkenkrok og et soverom hadde vi. Resepsjon og kafe like ved hytten. Vi sov godt og kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, MonaNesset