“Heimetrivelig!”
Anmeldelse av Heime

Heime
Vurdert som nr. 1 av 1 Kaffe og te i Dombas
Anmeldt 22. juli 2020

Gode kaker, nydelig kaffe og trivelige og hjelpsomme ansatte!
Vi kommer uten tvil tilbake hit!
Kafeen er også turistinformasjon, og vi fikk med oss nyttige brosjyrer om nærområdet. Det er også en liten gavekrok hvor man kan finne nyttige og fine gaver.

Takk, OddveigV5

Anmeldt 17. juli 2020

Et sted å stoppe for lunsj og/eller kaffe og kanelsnurr. Positive og serviceinnstilt betjening. Absolutt verdt et besøk:-)

Takk, KariSofie
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Skal du stoppe og spise på Dombås er dette plassen. Det er faktisk en plass som er vel verdt å stoppe for, selv om du ikke hadde tenkt det heller. Kjempehyggelig betjening og veldig godt utvalg med glutenfritt for de som trenger det. Vi hadde med ei med cøliaki og dommen var: SUPERGODT! Vi andre spiste wraps, de var veldig gode og det var ikke spart på innhold! Kule bilder og interiør, og god kaffe!

1  Takk, Inger Lise O
Anmeldt 13. oktober 2019 via mobile enheter

Supert alternativ når man skal stoppe på veien. Kaffe, kaker og muffins, men også nydelig kyllingwrap, tomatsuppe og potetsuppe. Koselig sted, med en liten lekekrok til barna. Anbefales!

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Miamaja
Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Kjempelekkere kaker og god kaffe. Trivelig betjening. I dag var det også en synger og noe ganger er det strikkekafé også

Dato for besøk: august 2019
Takk, astridk502

Reisende som så på Heime, så også på

Dombas, Dovre kommune

Har du vært i Heime? Del dine erfaringer!