“Koselig sted med god lunsjmat.”
Anmeldelse av Heime - STENGT

Heime
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Koselig sted med god lunsjmat. Gode og friske wraps og smoothiebowls. God cappuccino. Barnevennlig og med stellerom.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 713kirstil

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

En skikkelig opptur
Deilige fersksmurte raps, kaker og andre småretter. Ligger litt nedenfor kaoset på Dombås i et koselig gammelt hus. Fin uteplass og hyggelig betjening! Anbefales.

Takk, 523nuriag
Anmeldt 22. juli 2020

Gode kaker, nydelig kaffe og trivelige og hjelpsomme ansatte!
Vi kommer uten tvil tilbake hit!
Kafeen er også turistinformasjon, og vi fikk med oss nyttige brosjyrer om nærområdet. Det er også en liten gavekrok hvor man kan finne nyttige og fine gaver.

Takk, OddveigV5
Anmeldt 17. juli 2020

Et sted å stoppe for lunsj og/eller kaffe og kanelsnurr. Positive og serviceinnstilt betjening. Absolutt verdt et besøk:-)

Takk, KariSofie
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Skal du stoppe og spise på Dombås er dette plassen. Det er faktisk en plass som er vel verdt å stoppe for, selv om du ikke hadde tenkt det heller. Kjempehyggelig betjening og veldig godt utvalg med glutenfritt for de som trenger det. Vi hadde med ei med cøliaki og dommen var: SUPERGODT! Vi andre spiste wraps, de var veldig gode og det var ikke spart på innhold! Kule bilder og interiør, og god kaffe!

1  Takk, Inger Lise O

Reisende som så på Heime, så også på

Dombas, Dovre kommune

Dombas, Dovre kommune