“Fantastisk”
Anmeldelse av Heime - STENGT

Heime
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

På vei nordover ble det stopp på denne perlen av en kafé. Jeg fikk meg en nydelig sandwich med lokal ost. Kona fråtset på milkshake og det som ble beskrevet som en nydelig gulrotkake.

Vel verd besøket!

Takk, vthise

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Kafeen Heime ligger sentralt plassert på Dombås. Selv om den bare er noen få meter fra torvet, kommer du unna travelhet en og trafikkaoset. Det er ca 3 minutter å gå fra elbil-ladestasjonene, og et stopp her anbefales varmt. Det er en koselig personlig stil inne, og det er også noen bord ute for fine dager. Maten er hjemmelaget og god, og servicen er upåklagelig. I tillegg har de Gudbrandsdalskaku - den er verdt turen alene!

Takk, Britt R
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fin opplevelse å handle her i et sjarmerende bygg, med serviceinnstilte jenter bak kassa. Vi kjøpte litt forskjellig bakst og alt smakte fortreffelig. Anbefales

Takk, Pideren
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Heime er sjarmerende og hjemmekoselig, som lovet. Menyen er kreativ og maten veldig god! Kan anbefales!

Takk, 800hildeh
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat & koselig betjening! Definitivt det neste valget i mils omkrets. Lunsjmeny for store og små. Sees neste sommer☀️

Takk, Molntussn

Reisende som så på Heime, så også på

Dombas, Dovre kommune

Dombas, Dovre kommune