eDreamsUSD 150
Agoda.comUSD 150
TripadvisorUSD 150
StayForLong
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Lå her en natt før vi begynte sykkelturen. Leide hytte , rent og pent, parkerte rett utenfor. Grei standard . Som på bildene. Muligens litt overpriset .

Det visste seg at en kan starte turen til Hjerkinn herfra.

Kommee gjerne tilbake.

Takk, H2O40
Anmeldt 4. juli 2020

Vi ble mottatt av en hyggelig dame i kafeen, og fant hytta vi hadde leid. Der var det ikke noe strøm. Vi sa i fra, og etter en halvtime, fikk vi strøm på hytta. Hytta var stor og ganske rein. Her kunne man velge om man ville vaske selv eller betale 400 kroner for vask. Andre steder måtte vi betale for vask, pga corona, men der var det halve prisen. Hytta lå usjenert til, og det var kort vei til fine turområder. Vi bestilte mat som vi tok med oss på hytta. Den var grei, men ikke noe mer. Personalet beklaget veldig det med strømmen, og de var veldig hyggelige. Fordi vi valgte ikke å vaske selv, ble prisen som på et hotell.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, randigobergs
Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

Lett å finne frem. Hotellet har gode parkeringsmuligheter. Store rom, rent imog pent. Hyggelig betjening, nydelig mat. Storslått
natur. Rett ved skianlegg for vinteraktiviteter
Kort vei til Dombås sentrum. Med lading for El biler.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, silraa
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

På vei fra Kristiansund blei Dombås neste stopp. Vi fikk plass på Vandrehjemmet som ligger under Trolltun gjestegård midt i Skibakken.
Vi fikk et firemannsrom. Det var merkbart slitt, uten noen form for komfort. For bare å få sove over en natt lot dette stedet seg gjøre. Ingen flere plasser på gjestegården. Dette var en nødløsning.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Gwaas
Anmeldt 12. juli 2019

Jeg bodde i rom 104. dette ligger i underetasjen og er kjølig og godt i sommervarmen. Prolemet er imidlertid at det er veldig lydt, naboer og dører høres veldig godt. Frokosten var veldig enkel, men man kan spise seg mett uten å spise godt.

Dato for oppholdet: juli 2019
Reisetype: Reiste alene