“Pizza og øl”

Rosa Napoli
Vurdert som nr. 2 av 7 Restauranter i Dombas
Kjøkken: Europeisk, Italiensk
Anmeldt 21. august 2020 via mobile enheter

Gikk fort å lage en kjempegod pizza, perfekt. Ypperlig service. Får minuspoeng pga de hadde bare 1 øl sort

Takk, bare1raki

Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Stor meny og maten kom veldig raskt. Vi prøvde bla gyros som i beste fall minnet om tynne skiver med karbonade, ikke ble det servert med pita eller tzatziki som vel er en viktig del av retten gyros. Derimot en enorm mengde ris! Og en mikrosalat. Maten var veldig godt saltet, og det var også kun det den smakte. Her tror jeg de hadde tjent på å halvere meny og heller laget noe de kan med riktig råvarer. Vi kommer heller ikke tilbake hit.

Takk, Wander43731230072
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Har spist aldeles nydelig mat. God og stor porsjon. Meget hyggelig betjening. Rask og god service. De tar smittevern på alvor.
Anbefaler dem gjerne. Pris på biff med masse fløtegratinerte poteter 265,- Jeg ble mett.

2  Takk, Jørn-Thomas G
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Realt sted billig vin. Pizzaen kunne godt vært sterkere men den var varm. Maten kom raskt på bordet.

1  Takk, Kjeruu
Anmeldt 2. august 2020

En bra plass å stoppe på gjennomreise. Grei parkering rett utenfor. God mat til en rimelig pris. Restauranten virket opptatt av å ivareta godt smittevern.

Takk, anderss31

Reisende som så på Rosa Napoli, så også på

Dombas, Dovre kommune

Har du vært i Rosa Napoli? Del dine erfaringer!