“Pasta på boks....?”

Rosa Napoli
Vurdert som nr. 2 av 7 Restauranter i Dombas
Kjøkken: Europeisk, Italiensk
Anmeldt 26. september 2020 via mobile enheter

Bestilte pasta, fikk noe som sannsynligvis var fra en boks kjøpt på butikken og varmet opp før servering.

Dato for besøk: september 2020
Takk, 2070ArneArnesen

Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Hyggelige servitører, varm og god pizza. Maten kom på bordet innen 10 min. Rene toalett. Store porsjoner som kan deles.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, Monic75Oslo
Anmeldt 23. august 2020

Nydelig mat, hyggelig betjening. Det absolutt beste spisestedet på Dombås. Skal noen stoppe for en matbit, stopp her.

1  Takk, NinaM1074
Anmeldt 21. august 2020 via mobile enheter

Gikk fort å lage en kjempegod pizza, perfekt. Ypperlig service. Får minuspoeng pga de hadde bare 1 øl sort

Takk, bare1raki
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Stor meny og maten kom veldig raskt. Vi prøvde bla gyros som i beste fall minnet om tynne skiver med karbonade, ikke ble det servert med pita eller tzatziki som vel er en viktig del av retten gyros. Derimot en enorm mengde ris! Og en mikrosalat. Maten var veldig godt saltet, og det var også kun det den smakte. Her tror jeg de hadde tjent på å halvere meny og heller laget noe de kan med riktig råvarer. Vi kommer heller ikke tilbake hit.

Takk, Wander43731230072

Reisende som så på Rosa Napoli, så også på

Dombas, Dovre kommune

Har du vært i Rosa Napoli? Del dine erfaringer!