“Et sted å besøke”

Rosa Napoli
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Dombas
Kjøkken: Europeisk, Italiensk
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Takk for at vi fant denne perlen på veien. Nydelig mat både pizzaen og pastaen smakte nydelig. God service og hyggelig personale

Takk, Stine M

Anmeldt 21. juli 2021

Servitøren ryddet og vasket av bord til oss med en gang vi kom. Kjapp med å ta bestilling og kort tid å vente på maten til tross for at det var mange gjester der. Helt ok pizza/calzone/pasta. Rimelig mat. God service og veldig hyggelig personale. Perfekt for barnefamilier på ferietur.

Takk, Maria T
Anmeldt 21. juli 2021

Kjempegod pasta. Ravioli og carbonara. Superrask servering. Litt små porsjonar. Hyggelig betjening. Reint.

Takk, bjorninge-66
Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Stresset, men blid betjening, Maten kom etter relativ kort tid og smakte greit. Det var ingen stor kulinarisk opplevelse og maten kunne trenge bedre krydring. Vi fikk også tilpasset pizza etter egne ønsker. De klarte derimot ikke å levere riktig kombinasjon.

Rene og greie lokaler. Menyene var enten nettopp lagd eller godt tatt vare på og skiftet ut ved behov.

Takk, SteinA740
Anmeldt 25. april 2021

Vi er på vei nordover og skulle spise et sted langs E6. Jeg var inne og leste på anmeldelser på Google og falt på denne restauranten. Det første som møtte oss var en servitør som sprayer antibac på våre hender. Positivt i forhold til smittevern.:) Jeg spiste Meksikansk biff. Relativt sterk mat, noe jeg ønsket, og det var virkelig godt. Ønsker biffen stekt medium minus, og den ble akkurat slik jeg ønsket. Fint lokale var det også. Restauranten anbefales virkelig. :):)

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, 759lisem

Reisende som så på Rosa Napoli, så også på

Har du vært i Rosa Napoli? Del dine erfaringer!