“Nydelig biff”

Rosa Napoli
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Dombas
Kjøkken: Europeisk, Italiensk
Anmeldt 8. august 2021

Veldig grei personell, hyggelig og imøtekommende!
Ypperlig biff! Beste vi har spist i hele sommer;-)

Takk, 920meretea

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Ble mottatt med antibac i døren av servitør og vist til bord. Veldig hyggelig servitør
Rask servering, bestilte biff og svinefilet, hvor biffen var noe av det møreste jeg har smakt
Kokte grønnsaker var ok, bra tilberedt. Fløtegratinerte poteter hadde karri i seg, noe jeg ikke har prøvd før. Disse var ok, passet ikke helt til biff.
Rullekebab hadde nydelig fersk tykk lefse, anbefales. Litt lite spicy bare

Takk, Håkon S
Anmeldt 6. august 2021

Ankom restauranten like før stengetid, men det var null stress å få en pizza på take-away. God (kanskje litt enkel) italiensk pizza. Passer perfekt etter en lang kjøretur.

Takk, Glenn Ø
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Takk for at vi fant denne perlen på veien. Nydelig mat både pizzaen og pastaen smakte nydelig. God service og hyggelig personale

Takk, Stine M
Anmeldt 21. juli 2021

Servitøren ryddet og vasket av bord til oss med en gang vi kom. Kjapp med å ta bestilling og kort tid å vente på maten til tross for at det var mange gjester der. Helt ok pizza/calzone/pasta. Rimelig mat. God service og veldig hyggelig personale. Perfekt for barnefamilier på ferietur.

Takk, Maria T

Reisende som så på Rosa Napoli, så også på

Har du vært i Rosa Napoli? Del dine erfaringer!