Gratis avbestilling frem til 24.09.21
Gratis avbestilling frem til 25.09.21
Gratis avbestilling frem til 25.09.21
eDreamsUSD 173
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Et flott hotell med hyggelig betjening. Hyggelig rom og alt var rent og trivelig. Vi ble tilbudt rom med trapp opp til sengen, noe vi takket ja til. Hotellet ligger sentralt til midt i Dombås sentrum. God frokost, selv om det ble litt kø da personalet måtte plukke maten på grunn av restriksjoner rundt Covid-19. Hotellet løste dette på en god måte.
Fint opphold.

Takk, ElinSofieEngh
Anmeldt 29. juni 2020

Vi var på bilferie i sommer og overnattet ved hotellet som gav oss en opplevelse so vi gleder oss å vende tilbake til. Personalet var vennlige og ytte service hele tiden. Frokosten var god selv i disse covid-19 tider. Hotellet hadde funnet en løsning på serveringen av frokosten som var det beste vi opplevde på hele turen.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, HenriksenBerg
Anmeldt 15. juni 2020 via mobile enheter

Kom kl 0100 om natten, og fikk kjapt et rom uten å ha forhåndsbestilt. God frokost med bra smittevernstiltak i disse Corona-tider. Rom med fin utsikt sørover. Rommet var rent og fint. Enkel parkering og hotellet ligger sentralt på Dombås.

Dato for oppholdet: juni 2020
Reisetype: Reiste alene
2  Takk, Osloulven
Anmeldt 30. mai 2020 via mobile enheter

Vi bodde på Dombås hotell to netter i slutten av mai (21.-22. og 27.-28.) og var godt fornøyd. Min kone, som reiser med rullestol, var fornøyd med stort rom og godt bad, men svært lave senger trekker ned. Det er også uheldig at toalettsetet er så langt fram fra veggen at du ikke får støtte for ryggen. Reinhold meget bra, og imøtekommende betjening. Hotellet har i disse restriksjonstider satset på den tradisjonelle norske matpakken, og får kred for det. På returen ble det for mye salat, agurk og tomat rundt ost og skinke, slik at brødskivene ble fuktige. Vi stopper gjerne her en annen gang.

Dato for oppholdet: mai 2020
2  Takk, GUNNAR-grei
Anmeldt 23. januar 2020

Vi bodde der en fredag i desember. Deltok på et julebord med fantastisk mat. Bodde på et rom i det nye delen av hotellet, fint, rent og hyggelig.
Frokosten derimot, det var noe av det verste vi har sett. Har vel sett mye merkelig og dårlig mat, men denne frokosten tok 1.plassen.
Synd at kokken ikke tok seg tid til å servere frokost, for dette vr begredelige greier. Trist rett å slett.

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, Testteam_no
Janne M, Markedsføring på Dombas Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2020

Hei,

og takk for fin tilbakemelding. Beklager at kvaliteten på frokosten ikke sto til forventningene, vi tar det til etterretning. Velkommen tilbake ved en annen anledning.