kr 1 795
Fullt refunderbart før lør. 8. jun.
Frokost inkludert
40.1 km fra Dombas Hotell
52.8 km fra Dombas Hotell
Se flere hoteller i Dombas
Anmeldt 24. juli 2020

Bodde her i en natt, på vei hjem fra Sunnmøre. Familie på fire. To enkeltsenger og en køyeseng. Slitt rom med utsikt til parkeringsplassen. Så rett inn i øynene på en kar, da jeg dro for gardinen. Badet så rett og slett ikke ut. Betalte 1.650 kroner for dette. Helt sinnsykt.

Takk, Ingunn K
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Fikk rom i gammeldelen på hotellet. Totalt nedslitt og 70 tallsrom. Det er ikke dette du ser når du går inn på hjemmesiden deres. Ikke såpe i dusjdispenser til dusj, listverk på dører nedslitt og ser forferdelig ut. Hyggelig betjening og grei frokost. Dette blir nok mitt siste besøk på dette hotellet.

1  Takk, ronaldp497
Anmeldt 13. juli 2020

Dette var virkelig bra, og her vil jeg bo flere ganger. Vi fikk rom ut mot dalen, fin utsikt og stille og rolig. Frokosten var en av den beste vi har fått på tross av Covid, Ingen ting var pakket i plast, alt ble lagt opp til hver enkelt gjest sitt ønske. Gratis parkering uten for inngangen.

1  Takk, Olav59
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Et flott hotell med hyggelig betjening. Hyggelig rom og alt var rent og trivelig. Vi ble tilbudt rom med trapp opp til sengen, noe vi takket ja til. Hotellet ligger sentralt til midt i Dombås sentrum. God frokost, selv om det ble litt kø da personalet måtte plukke maten på grunn av restriksjoner rundt Covid-19. Hotellet løste dette på en god måte.
Fint opphold.

Takk, ElinSofieEngh
Anmeldt 29. juni 2020

Vi var på bilferie i sommer og overnattet ved hotellet som gav oss en opplevelse so vi gleder oss å vende tilbake til. Personalet var vennlige og ytte service hele tiden. Frokosten var god selv i disse covid-19 tider. Hotellet hadde funnet en løsning på serveringen av frokosten som var det beste vi opplevde på hele turen.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, HenriksenBerg