Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Orbitz.com
Anmeldt 27. juli 2020

Vi fikk rom i gamledelen av hotellet. Siden vi hadde med oss hund forventet vi ikke det beste rommet, men at det var såååå slitt og gammelt var overraskende. To enkeltsenger med forferdelig madrass. Lister etc på rommet var flasset og og rommet var rett og slett helt nedslitt. I tillegg til utsikt til vareleveringen var dette ingen hyggelig opplevelse. Badet var utdatert for mange år siden og det føltes ikke hygienisk å dusje der.

Takk, plankehaugen123
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

På vei over til nordvest landet stoppet vi i Dombås for en natt. Veldig hyggelig betjening, flott rom med nydelig utsikt og fin atmosfære på hotellet. Rommene var veldig rene og smittevern var på topp i disse Corona tider. Takk for et hyggelig opphold som ble avsluttet med en god frokost før vi reiste videre. Glemte å ta bilder men legger ved noen fra en løpetur rett oppi lia.

Takk, Magunder
Anmeldt 24. juli 2020

Bodde her i en natt, på vei hjem fra Sunnmøre. Familie på fire. To enkeltsenger og en køyeseng. Slitt rom med utsikt til parkeringsplassen. Så rett inn i øynene på en kar, da jeg dro for gardinen. Badet så rett og slett ikke ut. Betalte 1.650 kroner for dette. Helt sinnsykt.

Takk, Ingunn K
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Fikk rom i gammeldelen på hotellet. Totalt nedslitt og 70 tallsrom. Det er ikke dette du ser når du går inn på hjemmesiden deres. Ikke såpe i dusjdispenser til dusj, listverk på dører nedslitt og ser forferdelig ut. Hyggelig betjening og grei frokost. Dette blir nok mitt siste besøk på dette hotellet.

1  Takk, ronaldp497
Anmeldt 13. juli 2020

Dette var virkelig bra, og her vil jeg bo flere ganger. Vi fikk rom ut mot dalen, fin utsikt og stille og rolig. Frokosten var en av den beste vi har fått på tross av Covid, Ingen ting var pakket i plast, alt ble lagt opp til hver enkelt gjest sitt ønske. Gratis parkering uten for inngangen.

1  Takk, Olav59