Booking.comUSD 154
TripadvisorUSD 154
Orbitz.comUSD 154
eDreamsUSD 154
Anmeldt 11. juli 2021

Jeg hadde 1 overnatting her. Middagen besto av en buffé. Middagen smakte godt. På badet fant jeg ikke noe såpe, bare et par små flasker med sjampo. Hotellet passer ellers helt fint med nærhet til matbutikker, spisesteder med mer.

Takk, oeyvind639
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Har ikke noe å sette fingeren på, hyggelig personale og service på topp. Rom (hems) og frokost (veldig bra selvom det er nå corona) til å anbefale. De har også sauna, som passet oss ypperlig etter fjellturer.

Takk, Vickybert
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Vi bodd i annekset like bra som hotellet
Bra frokost
Kjedelig mat sal.
De som bodde på hotellet hadde en del støy på grunn sv opp pussing.
Hyggelig betjening Raske med å rydde bord når frokosten var ferdig
Hadde dispenser flere steder på grunn av korona

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Tourist42462536273
Anmeldt 10. januar 2021 via mobile enheter

Vi overnattet her med vår sønn på to år når vi kjørte Trondheim-Oslo. Vi valgte da en suite, da denne har to etasjer og da mulighet for å ha sovende barn i en etasje mens man kan se litt TV i den andre etasjen etter leggetid.

Hotellet var rent og pent, hyggelig betjening og god frokost. Rommet var svært lite personlig, og det manglet på mange måter bilder og gjenstander for å gjøre rommet mer hjemmekoselig. En tapt mulighet for å feks promotere lokale kunstnere.

Alt i alt fornøyd, men ikke begeistret.

Dato for oppholdet: desember 2020
Takk, 131petterw
Anmeldt 13. desember 2020 via mobile enheter

Sen ankomst og tidlig utsjekk. Rom og service fingerte godt. Ok korona frokost. Moderne funksjonalistisk hotell som er kommet de senere år etter at gamlehotellet brant. Neppe mulig å gjenskape fordums miljø. Men vakker beliggenhet!

Dato for oppholdet: desember 2020
2  Takk, DagB45