Booking.comUSD 153
eDreamsUSD 153
Orbitz.comUSD 153
FindHotelUSD 153
Anmeldt 6. august 2021

Rett og slett et veldig hyggelig hotell, og med svært serviceinnstilt personale.
Kanskje litt enkle rom, men det er like stile som hjemme :-)

Vi overnattet her på vår vei mot Trondheim på Norgesferie.

Siden vi kjører elbil ringte jeg og spurte om lading på forhånd, og ingen problem. De hadde et knippe 16A kurser som var avsatt til enten motorvarmer eller lading av elbil. Kunne starte dagen med fulladet batteri på bilen, helt topp!

Romtips: Det er stille rom i 2.etg et stykke fra resepsjonen
Takk, Glenn Ø
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

For en perle av et sted!
Absolutt alt var bra. Stoppet en natt her på vei hjem fra Norgesferie. Vi leide motellrom til en suveren pris, fikk ha med vår firbente venn uten tillegg i prisen og frokost var inkludert.
Ved ankomst var det superhyggelig betjening i resepsjonen, og rommene ser bedre ut enn på bildene. Starten av tursti rett utenfor døren av motellet, der man kan oppleve og lese om seterlivet fra gamle dager, og se dyr og nydelige gårder langs veien. Hotellet har middagsbuffé på kvelden, men denne rakk vi ikke denne gangen. Men vi blir garantert å prøve neste gang vi besøker Dombås.
Sengene var skikkelig gode å sove i, og frokostbuffeten var himmelsk.
Anbefaler alle å kjøpe med seg et lite troll i resepsjonen ved utsjekk

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, G6026HHlisaf
Anmeldt 11. juli 2021

Jeg hadde 1 overnatting her. Middagen besto av en buffé. Middagen smakte godt. På badet fant jeg ikke noe såpe, bare et par små flasker med sjampo. Hotellet passer ellers helt fint med nærhet til matbutikker, spisesteder med mer.

Takk, oeyvind639
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Har ikke noe å sette fingeren på, hyggelig personale og service på topp. Rom (hems) og frokost (veldig bra selvom det er nå corona) til å anbefale. De har også sauna, som passet oss ypperlig etter fjellturer.

Takk, Vickybert
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Vi bodd i annekset like bra som hotellet
Bra frokost
Kjedelig mat sal.
De som bodde på hotellet hadde en del støy på grunn sv opp pussing.
Hyggelig betjening Raske med å rydde bord når frokosten var ferdig
Hadde dispenser flere steder på grunn av korona

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Tourist42462536273