eDreams
Priceline
Agoda.com
ZenHotels.com
Anmeldt 14. juli 2020

På vei over Dovre slet vi med å få overnatting. Fant ut at vi prøve her også. Kom inn i resepsjonen og var så heldig å få et rom som nett var avbestilt. Viste seg å være nylig oppusset, godt og varmt. Hadde en god frokost på morgenen. Trivelige folk som drev plassen.

Takk, eflaate
Anmeldt 18. september 2018

Nye flotte motellrom på høyfjellet. Bra sted for en overnatting eller en helg. Rett ved pilgrimsleden der det er godt merket og fine stier å gå på. Flott terreng med fantastisk utsikt i ikke alt for bratt terreng. God middag på stedet til en bra pris. Internett begrenset til 4g, men med tanke på beliggenhet er det helt greit.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Lars Egil B
Anmeldt 23. august 2018 via mobile enheter

Veldig imøtekommende og hyggelig betjening. Fikk et ganske så nyoppusset rom som var veldig pent og rent. God plass og MEGET god seng. Et stort pluss var at betjeningen lagde ekstra tidlig frokost til oss som skulle dra før det egentlig ble servert frokost. Kan virkelig anbefale denne plassen.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Selfuno
Anmeldt 9. juli 2018

Min familie har brukt dette stedet fra begynnelsen av i 1930. Dengang bare en hytte. Nå er det utbygget til ett flott Turistanlegg med både hytter, campingplass og fine oppstillingsplasser for Bobiler og Caravns. Nyeste tilskudd er ett flott motell. Stue, lite kjøkken og ett nydelig stort soveværelse med dobbeltseng og ett stort bad.På veggen ett fantastisk bilde av natur og dyrebilder fra området.Fra stuen nydelig utsikt mot Snøhetta og Svånåtindene. Frokost inkludert i prisen. Vi leide egen hytte. Vi var 4 voksne og 3 barn. Eget kjøkken 2 soverum med køyer og sovemulighet i stua. Stedet kan anbefales på det sterkeste. Innehaveren arrangerer Moskus safari og Elgsafari hver dag. Responsen er stor og bare fornøyde turister. Norges minste ølbryggeri befinner seg også her. Spisegjester kan velge mellom 7 forskjellige ølsorter. Vertinnen er utdannet kokk og setter sin ære i å servere god norsk kortreist mat fra fjellnaturen. Stedet har egen nettside hvor du finner flotte bilder fra stedet og rommene.

Romtips: Rommene på motellet er fantastiske med fantastisk utsikt. Forhåndsbestill da disse rommene blir raskt opptatte.
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Jan Erik G
Anmeldt 6. januar 2018 via mobile enheter

Dette er uten tvil en norsk perle som er verdt å stoppe innom på reisen over Dovre. Fantastiske hytter, flott service og mat. Kjempe fin familie som driver stedet. Anbefales på det sterkeste! Jeg har vært her på overnatting flere ganger og har alltid vært super fornøyd. Maten er på høyde med de beste resturanter. Spessielt hvis man liker tradisjonell norsk mat med lokale råvarer.

Dato for oppholdet: januar 2018
1  Takk, janeinarb2018