Priceline
Gratis avbestilling frem til 22.08.22
FindHotel
eDreams
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Her har vi kost oss skikkelig.
Så hyggelig vertskap med god serviceinnstilling og veldig imøtekommende.
Et fredelig sted på fjellet. Spiste en superlativ 4 retters middag med gode smaker og utsøkt tilberedt.
Vi bodde i en av hyttene med helt ok standard.
Vi vil gjerne anbefale dette stedet til alle som skal til Dovre og oppleve å bo i moskusenes rike. Vi kommer gjerne tilbake. Takk for oss.

Romtips: Anbefaler guidet moskussafari på det sterkeste. En kul opplevelse og en flott tur i fjellet.
Takk, Roving47126108122
Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Vi dro hit med et vennepar for å se på fuglelivet på Fokstumyra og moskus på Hjerkinn. Grei hytte som fungerte bra. Balkongdøra trengte vask pga fugler og dette ble ordnet. Fin tur rundt myra, så trener, sangsvaner og dobbeltbekkasin. Praktfull middag i restauranten etterpå! Må oppleves. Muskussafari dagen etter var helt topp!

Takk, knutsk
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi syklet Tour de Dovre og valgte å bo her siste natten. Det angret vi overhodet ikke på. Nyoppusset motellrom med stort bad og høy komfort, kjempegod mat og hyggelig betjening - og alt i idylliske og rolige omgivelser. Anbefales!

1  Takk, Elin I
Anmeldt 14. juli 2020

På vei over Dovre slet vi med å få overnatting. Fant ut at vi prøve her også. Kom inn i resepsjonen og var så heldig å få et rom som nett var avbestilt. Viste seg å være nylig oppusset, godt og varmt. Hadde en god frokost på morgenen. Trivelige folk som drev plassen.

Takk, eflaate
Anmeldt 18. september 2018

Nye flotte motellrom på høyfjellet. Bra sted for en overnatting eller en helg. Rett ved pilgrimsleden der det er godt merket og fine stier å gå på. Flott terreng med fantastisk utsikt i ikke alt for bratt terreng. God middag på stedet til en bra pris. Internett begrenset til 4g, men med tanke på beliggenhet er det helt greit.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Lars Egil B