Lol.travel
FindHotel
eDreams
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Motell stil med veldig fint rom. På Dovrefjell og borte fra hovedvei. Veldig god mat, middag og frukost. Betjeningen er veldig hjelpsom og hyggelig. Hadde ikke bestilt bord til middag med sen ankomst, men det ble fikset. Og nydelig å sitte ute på terrassen og se på solnedgangen.

Takk, jankD3214KM
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Dette var vårt start og sluttpunkt for TOUR The Dovre . Vi ble møtt av et særdeles hyggelig vertskap som la til rette for en flott opplevelse . Veldig god atmosfære , suveren beliggenhet, utmerket mat og gode senger . Furuhaugli kan anbefales , dette var bra !

Takk, 598peri
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Her har vi kost oss skikkelig.
Så hyggelig vertskap med god serviceinnstilling og veldig imøtekommende.
Et fredelig sted på fjellet. Spiste en superlativ 4 retters middag med gode smaker og utsøkt tilberedt.
Vi bodde i en av hyttene med helt ok standard.
Vi vil gjerne anbefale dette stedet til alle som skal til Dovre og oppleve å bo i moskusenes rike. Vi kommer gjerne tilbake. Takk for oss.

Romtips: Anbefaler guidet moskussafari på det sterkeste. En kul opplevelse og en flott tur i fjellet.
Takk, Roving47126108122
Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Vi dro hit med et vennepar for å se på fuglelivet på Fokstumyra og moskus på Hjerkinn. Grei hytte som fungerte bra. Balkongdøra trengte vask pga fugler og dette ble ordnet. Fin tur rundt myra, så trener, sangsvaner og dobbeltbekkasin. Praktfull middag i restauranten etterpå! Må oppleves. Muskussafari dagen etter var helt topp!

Takk, knutsk
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi syklet Tour de Dovre og valgte å bo her siste natten. Det angret vi overhodet ikke på. Nyoppusset motellrom med stort bad og høy komfort, kjempegod mat og hyggelig betjening - og alt i idylliske og rolige omgivelser. Anbefales!

1  Takk, Elin I