“Om du har god tid.”
Anmeldelse av Dovregubbens Hall

Dovregubbens Hall
Vurdert som nr. 4 av 8 Restauranter i Dombas
Kjøkken: Norsk
Beskrivelse: Midt i hjerte av Dovrefjell, mellom vakre Vålåsjø og Avsjø, like ved E6 og 20 km nord for Dombås, ligger Dovregubbens Hall med sin særpregede atmosfære. Tunet og bygningene i gudbrandsdalsstil har en 100-årig historie og har holdt på tradisjonene. Det merker du spesielt når du kommer innendørs og får se interiøret som gir en lun og hjemmekoselig stemning. Vi på Dovregubbens Hall tilbyr hjemmelaget mat i kafèen, servering til selskap og grupper i Peisestua og Hallen, overnatting i hus og leiligheter og suvenirbutikk.
Anmeldt 15. juli 2020

Bestilte tre kopper kaffe og to rømmevafler til nette pris av 200 kroner. Dette skulle bli en kjapp pit stop siden ventetiden på vaflene var 10 min, men å vente 40 minutt på to vafler. Kompenseres med så mye svidd kaffe som du bare kan drikke. Styr unna

1  Takk, Roadtrip120

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vanskelig å holde avstand da køen går langs bordene og der alle går ut og inn. Personalet står og tar seg i ansiktet og deretter på maten, og de bruker ikke sprit eller vasker seg så lenge jeg ser på.
Rot med bestillinger, og mangler på tallerkenen.
Sikkert fordi det er mye folk, men Corona-tiltakene følges ikke - hverken av ansatte eller besøkende!

2  Takk, 573elinm
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Innom for middag. Valgte dagens svinekam og kjøttkaker, og dessert risgrøt med bærsaus.
Dessverre så bar måltidet preg av halvfabrikata. Satt igjen med inntrykk at kokken hadde vært på Rema og kjøp snarkokte produlter, som ikke var helt kokt.
Serveringsjentene var smånebbete i svarene og ikke et smil og se.

Takk, Hcjekk
Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Bestilte dagens. Grønnsakene var vasne (virker som det var frosne grønnsaker som er varmt opp), potetene ikke ferdiggkokt. Risen i riskremen var hard og ikke ferdigkokt. Ba om nye poteter, fikk det men ingen beklagelse. Da de også var harde var beskjeden at «de er ferdigkokt». Anbefaler å kjøre videre

Dato for besøk: juni 2020
Takk, fgjestad
Anmeldt 28. februar 2020

Ble forsikret om at maten en person i familien fikk var glutenfri (har cøliaki). Jeg Understreket viktigheten av god hygiene pga kryssmitte etc under bestilling. Da maten kom på bordet var det både løkringer og pomfritt på fatet (fritert i samme gryte som glutenholdig mat). Maten ble sendt inn igjen og nok en gang forklart at personen IKKE skulle ha noe med gluten. Fikk ny mat og lovnad om 100% glutenfritt av personalet. Maten ble spist og vi rakk akkurat hjem før det ble flere runder med oppkast pga glutensmitte i maten. Skuffet!

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, karolinep383

Reisende som så på Dovregubbens Hall, så også på

Dombas, Dovre kommune
Dombas, Dovre kommune

Har du vært i Dovregubbens Hall? Del dine erfaringer!