“Styr unna!!”

Moskus Grillen
Vurdert som nr. 1 av 3 Smått og godt i Dombas
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Dårlig mat! Vi var to stykker, og maten ble klar med ca 10 min mellomrom. Dårlig varme i maten! I tillegg dukket det opp plastbit i maten min, når det ble sagt i fra om plastbiten valgte den ansatte å snu ryggen til, uten å si noe, for så å gå derifra!

1  Takk, reismuff

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

God mat og renslig, men litt liten porsjon. Veldig koselig og hyggelige folk. Trodde først at de bare hadde typisk norsk mat (kjøttkaker osv.), men de hadde mye annet som burger, biff, kebab osv.

Takk, guccimama1707
Anmeldt 3. august 2020

Vi bestilte gourmet fish and chips. Savnet dressing på salaten. Noe overrekt fisk men god smak.Ellers helt grei lunsj.

Takk, Wanderer109483
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Stoppet her som et alternativ til bensinstasjon og gatekjøkken mat. Bestilte Pizza og kebab tallerken , fikk maten etter Max 10 minutt, og vil absolutt anbefale dette stedet.

3  Takk, alfmagne
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

God tradisjonsmat, vi spiste pannekaker og salt lammebog. Nysteikte pannekaker, godt flesk til. Triveleg betjening og reine toalett.

Takk, GundaD222

Reisende som så på Moskus Grillen, så også på

Dombas, Dovre kommune
Dombas, Dovre kommune

Har du vært i Moskus Grillen? Del dine erfaringer!