“Ca 1000 retter på menyen”
Anmeldelse av Moskus Grillen

Moskus Grillen
Vurdert som nr. 1 av 2 Smått og godt i Dombas
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Jo flere retter et spisested har på menyen jo større er sannsynligheten for utstrakt bruk av halvfabrikata og slapt håndverk. Dette er et sånt sted. Tanken om å imøtekomme alles ønsker er nok i utgangspunktet god, men krever mye. Langt mer enn de evner her.
Jeg spiste «Spicy wok» av slimete, vasne frossengrønnsaker uten tyggemotstand og smakløs, overkokt ris. Biffkjøttet var ferskt og fint, men bar preg av å være ukrydret. Pris; 189kr.
Servicekonseptet er lagt opp til kassakø for bestilling og krysstrafikk både for bestikkstasjon og når du skal hente maten din. Coronaregistrering med kulepenn og bok.

Takk, frodeh305

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Det var travelt og tok kan tid å få en Biffsalat og en Lunchtallerken. Da jeg spurte etter 25 minutter, fikk jeg et surt svar om at det var mye å gjøre Jeg ba alikevel kassadamen om å sjekke. Det tok da 5 min til, så kom maten. 170 kr for et speilegg på en brødskive med salat og tomat med en liten porsjon pommes frites ved siden av!
Biffsalaten var god på smak, men biffen var så seig at den passet dom tyggegummi
Skal du først unne deg en OK lunch til etpar hundrelapper, så velg et helt annet sted!
Rene toaletter var et pluss, Corona tiltak var ikke bra nok. Bestikk i åpne beholdere som folk måtte ta selv!

Takk, BrittKarin
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Sur kassebetjening når kiddsa brukte litt lang tid på å bestemme seg og kanskje den værste biffen i historien. Måtte karre seg gjennom hele køa for å hentet maten.

Takk, nortonx12
Anmeldt 16. juli 2021

Moskus Grillen ligg i eit lyst og reint lokale. Var her for lunsj, 2 stk. omelett med bacon, som var heilt OK, men ikkje så spanande. Sat ute i finvêret. Manuell koronaregistrering. Smilefjes frå Mattilsynet.

1  Takk, Trehar
Anmeldt 12. juli 2021

Restauranten har en hinsides stor meny, i tillegg man kunne lest ferdig J.R.R Tolkiens «Hobbiten» innen man får beskjed om at pizzaen er ferdig.

Takk, Eivindbe

Reisende som så på Moskus Grillen, så også på

Dombas, Dovre kommune

Dovre, Dovre kommune

Har du vært i Moskus Grillen? Del dine erfaringer!