“Heftig mye kjøtt på pizzaen!”
Anmeldelse av JaFs Dombas

JaFs Dombas
Vurdert som nr. 3 av 3 Smått og godt i Dombas
Kjøkken: Hurtigmat
Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Fire venner på roadtrip som trengte påfyll med næring. Syntes maten var veldig høgt priset, konkluderte med at pizza ga mest mat for pengene. Bestemte oss for å bestille 2 pizzaer (250 per stk). Hadde vi visst hvor mye kjøtt som var på pizzaen, så hadde vi lett nedjustert til 1 stk. Heftig pizza, MYE kjøtt, ikke egnet for vegetarianere. Ellers veldig hyggelig betjening, rent og pent.

Minus for høg pris.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, BendikS42

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Greit spisested hvis du ønsker grillmat som hamburger etc. Spiste her sist søndag og maten smakte OK, men får ikke topp karakter. Rent og pent lokale . Anbefales hvis du trenger noe å spise på ve nedover Gudbrandsdalen .

Takk, jorilln
Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Jeg var sulten og kom fra Trondheim,stoppet på Jafs Dombås da det var lettest.Hamburgeren smakte greit.Sylteagurken var meget hard så den var nok gammel.Betalte 197 kr for en 190 g chess burger.Noe jeg synes er i overkant for en burger.Besøker nok ikke Jafs på Dombås noe mere

1  Takk, kentm176
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Etter å ha kjørt fra Trondheim, på vei til ferie. Å ikke rukket mat serveringen på kongsvold. Ble d som endel andre ganger stopp på Dombås. Vi har prøvd italieneren og spisestedet i 2 etg, tidligere. Uten å ha blitt nevneverdig imponert.. denne gangen falt valget på jafs. En burger i farta var ønske..men Dombås har blitt en overpriset plass, med lav kvalitet på maten. Kr 200 for en burgermeny..som til de grader ikke smaker godt eller viser noe form for håndtverk/matfaglige egenskaper...nuggets til barna..katastrofe..hva har dere gjort med pommesfriesen?? Kokt den? Kr.800 for 2 voksne og 2 barn..hadde forstått dette om burgeren var hjemmelaget.. men dette holder desverre ikke.. blir å ja med mat selv eller stoppe før eller etter Dombås neste gang. Jafs på pirbadet har levert når grekeren er på jobb der. Ellers ikke imponert.selv burger king leverer bedre.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, trondag
Anmeldt 21. mai 2018 via mobile enheter

Overpriset smakløs mat. Må være svært sulten for å klare å spise her. Få doer, men ok ryddighet. Hyggelig betjening. Det trekker opp til 2

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, larsmagnem2016

Reisende som så på JaFs Dombas, så også på

Dombas, Dovre kommune

Har du vært i JaFs Dombas? Del dine erfaringer!