“Hundemat”

JaFs Dombas
Vurdert som nr. 2 av 2 Smått og godt i Dombas
Kjøkken: Hurtigmat
Anmeldt 12. juli 2021

Navnet på serveringsstedet klinger godt til hundemat, noe maten også gjenspeiler.

Så ut som et helvette vettu, fikk dritern med en gang...

Styr unna.

Takk, Eivindbe

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Skulle ha et raskt og enkelt måltid på vei over fjellet, og havnet på Jafs. Det frister ikke til gjentakelse. Medium burgermeny til over 200 kroner og barnepizza til 206 kroner er helt hinsides for enkel veimat. Pizzaen sto ikke med pris på menyen, og det ble ikke informert om at det fulgte en drikke med denne. Pluss for at det er rikelig med utebord.

Takk, Seaside66468804568
Anmeldt 25. september 2020 via mobile enheter

Angrer på at jeg ikke leste Tripadvisor før vi stakk innom. Jafs pleier å være ok. Dette var bare kjedelig. 200 grams Jafsburger med ost og bacon kosta 216kr!! Overpriset så det holder. 2 tynne 100 grams burgere inni. Absolutt alt var overpriset.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, Jon K
Anmeldt 30. august 2020

Dette hva dårlig! Smakløst og DYRT!
Kebaben bestå av en liten håndfull ingredienser med ketchup, kastet ned i pitabrød.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 488joya
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi kjøpte tre kebab i pita. Man kan vel ikke forvente det beste, men har smakt bedre kebab for lavere priser. Kjedelig kebab.

Takk, Amundsent

Reisende som så på JaFs Dombas, så også på

Dombas, Dovre kommune
Dombas, Dovre kommune

Har du vært i JaFs Dombas? Del dine erfaringer!