“Aldri mer”

JaFs Dombas
Vurdert som nr. 2 av 2 Smått og godt i Dombas
Kjøkken: Hurtigmat
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Sykt høye priser, salaten jentungen bestilte kan ikke kalles salat, veldig store biter og ikke mye barnevennlig noe ekspeditøren burde ha sagt, små porsjoner på overdimensjonerte tallerkner…. Pommfritsen var tørr og overstekt, hamburgeren var liksom vegan men den var så tørr at man ikke klarte å svelge det.. ELENDIG

Takk, Lenelove

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Hvis du vil ha verdens verste OG verdens dyreste kebab i Pita så drar du til Jafs på Dombås! Den var toppet med thousand Island dressing som prikken over i’en. Personalet hadde også utfordringer med å motta en nokså enkel bestilling. Kunne jeg gitt null stjerner så hadde jeg gjort det. Anbefaler på det sterkeste å kjøpe maten din et annet sted.

1  Takk, mariejK7379JI
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 2 voksne og 2 barn. Bestilt kebabtallerken, biffsnadder og kylling nuggets. Standard gatekjøkkenmat. Vi fikk mye salat, men mange av bladene var råttne. Lite, tørr og smakløs chips.

Håper det snart kommer et spisested med ok mat på Dombås!

Takk, travelingsiri
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Dessverre dårlig anmeldelse. Bestilte fish and chips. Fisken nesten umulig å spise, fettet rant ut av deigen. Ungene spiste kebab. Den ene skulle ha uten løk, men løken var der. Veldig mye saus som var ikke god. Veldig dyrt og dårlig mat.

Takk, IndraAaS
Anmeldt 12. juli 2021

Navnet på serveringsstedet klinger godt til hundemat, noe maten også gjenspeiler.

Så ut som et helvette vettu, fikk dritern med en gang...

Styr unna.

Takk, Eivindbe

Reisende som så på JaFs Dombas, så også på

Dombas, Dovre kommune
Dombas, Dovre kommune

Har du vært i JaFs Dombas? Del dine erfaringer!